یک ون جدید توسط آتین خودرو عرضه می شود

یک ون جدید توسط آتین خودرو عرضه می شود

بعد از ظهر امروز در حین آماده سازی غرفه های چهارمین نمایشگاه خودروی تهران، یک دستگاه ون جدید که متعلق به آتین خودرو بود، وارد نمایشگاه شد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، با توجه به اینکه آتین خودرو برنامه رونمایی از این محصول را در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران دارد، ون جدید خود را با پوشش کامل به غرفه خود آورده و نمی خواهد که تا روز رونمایی، تصویری از این خودرو منتشر شود. بر اساس پیگیری های انجام شده، این خودرو قرار است تا در دو نسخه باری و مسافری معرفی شود و آتین خودرو هم به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی ماموت، برنامه مونتاژ این خودروی جدید را در دستور کار خود قرار داده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

با توجه به تصاویری که خبرنگار اسب بخار تهیه کرده است، ون این شرکت از نظر اندازه می تواند تا با محصولاتی مانند جک سان ری آرین دیزل و هیوندای H350 سروش دیزل رقابت کند. به احتمال زیاد محصول جدید آتین خودرو، یکی از ون های موجود در بازار چین بوده که با برخی تغییرات ساختاری و سفارشی سازی، برای مونتاژ در ایران آماده شده است.

چهارمین نمایشگاه خودروی تهران از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برقرار است و آتین خودرو هم در سالن A4 مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب می خواهد تا محصول جدید خود را معرفی کند.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.