بدنه های آریزو ۸ و اکسید TX وارد کشور شدند

دنه های آریزو ۸ و اکسید TX وارد کشور شدند

طبق تصاویر جدیدی که به دستمان رسیده، بدنه های رنگ شده چری آریزو ۸ و اکسید TX به تازگی وارد کشور شده است که در ادامه به آن می پردازیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

مدیران خودرو قصد دارد به زودی برند اکسید را تحت نام اکستریم و چری آریزو ۸ را تحت برتد فونیکس به بازار عرضه نماید و حال طبق تصاویر جدیدی که به دستمان رسیده است، بدنه های رنگ شده این دو خودرو به ایران رسیده و احتمالا فرآبند مونتاژ آن ها به زودی کلید می خورد.

اکسید TX

اکسید TXL
اکسید TXL

اکسید TX تنها با جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته معرفی شده و مشتریان می توانند با انتخاب نمونه های دو دیفرانسیل، انتقال نیرو به هر چهار چرخ این کراس اوور چینی را در اختیار داشته باشند.

دنه های آریزو ۸ و اکسید TX وارد کشور شدند

کمپانی چری پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو و با پاشش سوخت مستقیمی را برای اکسید TX معرفی کرده که ۱۹۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه بازدهی بالایی دارد و می تواند این خودروی ۱۵۸۰ تا ۱۷۰۹ کیلوگرمی (با توجه به سطح امکانات و وضعیت انتقال قدرت) به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت کمتر از ۹٫۲ تا ۱۰٫۲ ثانیه برساند.

فونیکس آریزو ۸

فونیکس آریزو 8
فونیکس آریزو ۸

با موفقیت سدان هایی نظیر آریزو ۶ پرو و KMC J7 و نیز روی کار آمدن خودرویی نظیر شاین مکس ایران خودرویی ها، حالا مدیران خودرو قصد دارد به زودی جدیدترین و لوکس ترین سدان چری را تحت برند فونیکس و با نام آریزو ۸، روانه بازار کند.

اطلاعات جدید حاکی از آن است که فونیکس آریزو ۸ با پیشرانه ۲ لیتر توربو TGDi (پیشرانه تیگو ۸ پرومکس) به بازار می آید. پیشرانه ۲ لیتری توربو در این خودرو توان تولید نهایت قدرت ۲۵۴ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر به چرخ های جلو خواهد رسید. تعلیق جلوی آریزو ۸ از نوع مک فرسون و عقب آن مولتی لینک است. وزن خودرو ۱۵۳۹ کیلوگرم و شتاب صفر تا صد آن در کاتالوگ شرکت، ۷.۶ ثانیه ذکر شده است.

۳.۸ امتیاز از ۱۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.