آرین دیزل با محصولات جدید در نمایشگاه خودرو کرمانشاه

آرین دیزل در نمایشگاه کرمانشاه
آرین دیزل در نمایشگاه کرمانشاه

آرین دیزل پس از فراهم کردن امکان تست کشنده X5000 در پایانه باری کرمانشاه، در نمایشگاه خودرو این شهر نیز حاضر شده است و سبد کامل محصولات خود را به معرض دید عموم درخواهد آورد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، آرین دیزل طی سال های اخیر با تولید انواع محصولات جک و معرفی و تولید کشنده X5000 از خانواده شک موتو، توانسته است سهم و جایگاه مناسبی در کلاس خودروهای کار و تجاری کسب کند.

مدیران 777 مدیران 777

این شرکت با توجه به نیازسنجی و مطالعه بازار سراغ محصولاتی رفته است که خلاء آن ها در بازار احساس می شد. به همین دلیل، علاوه بر محصولات برند شناخته شده جک، محصولات جدید خانواده شک موتو نیز با استقبال مصرف کنندگان این بخش از بازار همراه شد.

همچنین این تولیدکننده در سال های اخیر توانسته است خود را به عنوان یکی از لیدرهای بازار معرفی کند. نحوه ارائه خدمات پس از فروش، کاربردی و به‌روز بودن محصولات و همچنین شرایطی که پیش روی مصرف کنندگان قرار داده، ضریب نفوذ این شرکت را افزایش داده است.

در همین حال، آرین دیزل با توجه به اعتمادی که به محصولات خود دارد، علاوه بر حضور نمایشگاه های مختلف خودرو، در حد امکان و در صورت مهای بودن شرایط، امکان تست محصولات جدید خود را نیز فراهم کرده است. این اقدام از یک سو، می تواند از نزدیک باعث آشنایی و شناخت هر چه بیش تر مصرف کنندگان خودروهای کار و تجاری شود و از سوی دیگر، با توجه به نگاه حرفه ای و فنی رانندگان خودروهای کار و تجاری مشخص می شود که ادعای این شرکت در خصوص کیفیت محصولاتش صحت دارد.

آرین دیزل با همین دیدگاه در نمایشگاه خودرو کرمانشاه نیز حاضر خواهد شد. در این نمایشگاه، دو محصول جدید آرین دیزل، شک موتو X5000D، شک موتو X5000L و شک موتو X5000 در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این محصولات، کامیونت‌های جک ۸.۵ تُن، ۹ تن به نمایش درخواهند آمد خواهند شد. ضمن این که، آرین دیزل کاربری های متنوع کامیونت های جک از جمله با کاربری بالابر، آتش نشانی و کمپرسی را به معرض دید عموم خواهد گذاشت.

آرین دیزل پیش از این با حضور در نمایشگاه خودروی اصفهان و ارائه خودروهای خود با کاربری های مختلف توانسته بود نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. بنابراین می توان گفت آرین دیزل با سبد کامل محصولات خود در سیزدهمین نمایشگاه خودرو کرمانشاه که از ۷ تا ۱۱ آذرماه جاری برگزار می شود حضور خواهد یافت.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.