رونمایی از کاربری جدید کامیونت جک آرین دیزل در نمایشگاه حمل و نقل اصفهان

آرین دیزل در ششمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و ترانزیت اصفهان از کاربری جدید کامیونت جک با جرثقیل و بالابر رونمایی کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

ششمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و ترانزیت اصفهان از امروز مورخ ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۲ در حال برگزاریست و آرین دیزل نیز با غرفه ای اختصاصی و حضور کامیونت های جک با کاربری های متفاوت و همچنین امکان تست درایو کشنده شک موتو X5000 در این نمایشگاه حضور یافته است.

در نمایشگاه خودرو شیراز بود که مدیر بازاریابی آرین دیزل در پاسخ خبرنگاران مبنی بر شرح اهداف شرکت بیان کرد :《همواره سعی‌مان بر این است که در ارائه خدمات و عرضه محصولات متمایز باشیم. برنامه های گروه نیز با این تفکر براساس شناخت نیازهای مشتری و برطرف کردن آن نیازها استوار شده است.》

بر همین اساس شرکت آرین دیزل در نمایشگاه حمل و نقل اصفهان نیز با چنین هدفی حاضر شده و در کنار کاربری های قبلی کامیونت سری N جک، از کاربری جدید این کامیونت با جرثقیل و بالابر رونمایی کرده است. این کاربری جدید می تواند علاوه بر استفاده های شرکت های خصوصی، در شهرداری و اداره برق نیز بسیار کاربردی باشد.

معرفی کامیونت جک :

شرکت آرین دیزل از سال ۱۳۹۲ عرضه محصولات کار و تجاری جک را در ایران انجام می دهد. کامیونت های سری N جک دارای سه گونه N60، N85 و N90 هستند. همانطور که از نام این سه تیپ مشخص است، وزن ناخالص آن ها مطابق با کد نامشان به ترتیب ۸.۵ ، ۶ و ۹ تن است و هر سه دارای جای خواب هستند.

کامیونت سری N جک مجهز به پیشرانه توربو دیزل کامینز (Cummins) با حجم ۳۷۶۰ سی سی است و حالا استاندارد یورو ۵ را دارد. این موتور توان تولید نهایت قدرت ۱۵۴ اسب بخار در دور موتور ۲۶۰۰ را دارد و نهایت گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر را بین دورهای ۱۲۰۰ تا ۱۹۰۰ ارائه می دهد. با این اعداد می توان گفت که کامیونت جک از نظر نوع موتور و خروجی از رقبا قوی تر عمل می کند و یکی از نقاط قوت این کامیونت در مقایسه با رقبا پیشرانه آن است. گیربکس کامیونت های جک نیز با تغییرات فنی لحاظ‌شده، نسبت به گذشته بهتر عمل می کند و تعویض دنده نرم تر انجام می گیرد. علاوه بر پیشرانه سیستم ترمز کامیونت های جک از دو مدار مستقل بادی تشکیل شده است که از این نظر هم باید برای آن برتری نسبی را نسبت به دیگر کامیونت ها، که اکثراً از سیستم ترمزهای روغنی استفاده می نمایند، قائل شد. یکی دیگر از تغییراتی که در کامیونت های جدید جک می بینیم افزایش عرض شاسی است که باعث شده پایداری کامیونت بیش تر از مدل های قبل شده باشد. لازم به ذکر است که تغییرات لحاظ شده روی کامیونت های جک منحصراً برای بازار ایران انجام شده است و آرین پارس موتور کامیونت های جک را براساس نیاز بازار ایران به صورت ویژه سازی شده تولید می کند.

امکانات ایمنی و رفاهی

در کامیونت های سری N جک امکانات و آپشن های کاربردی و خوبی را می بینیم. از جمله امکاناتی که در این کامیونت ها دیده می شود می توان به هشدار کمربند ایمنی، جای خواب راننده، قابلیت اتصال USB، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع، بخاری درجا، شیشه بالابر برقی، چراغ های روزتاب، هشدار دنده عقب، سیستم هشدار انحراف از مسیر و پیشگیری از تصادف اشاره کرد.

۳.۷ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.