آرین موتور تا پایان سال دو سدان جدید معرفی می کند

آرین موتور تا پایان سال دو سدان جدید معرفی می کند

به گفته مدیر بازاریابی آرین پارس موتور ، این شرکت همان طور که پیشتر وعده داده بود تا پایان  سال جاری دو سدان در کلاس های بی و سی رونمایی خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، امیر صرافی در حاشیه افتاح شوروم و تعمیرگاه مرکزی آرین موتور و همچنین معرفی ایما X با اشاره به اینکه آرین پارس موتور با تمام وجود برای ایفای تعهدات خود تلاش خواهد کرد، گفت : اواخر سال گذشته اعلام شد که در سال ۱۴۰۲دو سدان در سگمنت B و C توسط آرین پارس موتور رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد : بر این اساس به رغم برخی چالش ها و عوامل بیرونی موفق به اخذ قرار داد شده ایم و تا پایان سال جاری این دو محصول رونمایی خواهند شد.

مدیربازاریابی آرین پارس موتور ادامه داد : به احتمال زیاد پس از رونمایی فروش با موعد تحویل ۱۴۰۳ نیز انجام می شود.

سدان ۶۰۰ میلیونی

صرافی در خصوص بازه قیمتی این دو محصول گفت : قیمت این دو سدان با مقیاس نرخ ارز در زمان حاضر بین ۶۰۰ تا ۸۵۰ میلیون تومان است.البته همانطور که اشاره شد،بازه قیمتی بر اساس نرخ امروز ارز تعیین شده است.  طبیعتا با نوسان ارز، قیمت ها تغییر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اصلی ترین چالش تامین ارز هست تاکید کرد: ارز مهمترین و سخت ترین مساله ای است که تولید کنندگان در سال جاری با آن روبرو شده اند. به نحوی که تولید را هم تحت تاثیر قرار داده است.

با این حال به مشتریان محترم لاماری اطمینان خاطر می دهیم که با تمام توان برای ایفای تعهدات تلاش خواهیم کرد.

صرافی گفت: در همین راستا برای مشتریان اولویت اول و آنهایی که اولویتشان تابستان و اوایل پاییز بوده است هم فراخوان داده و روال تحویل در شرف انجام است.

توقف تولید لاماری هیبرید به خاطر ارز

وی بار دیگر به چالش ارز اشاره کردو تاکید کرد: اگر این معضل وجود نداشت و ارز تامین می شد لاماری هیبرید در شهریور فروخته و آبان ماه تحویل می شد.ولی با توجه به محدودیت های ارزی اولویت به تولید داده شد.

صرافی همچنین با اشاره به برنامه های آتی آرین پارس موتور گفت : لاماری یک نسخه فول الکتریک هم دارد که آن را هم با محوریت و تاکید بر تولید در دستور کار گذاشته ایم که اینکه پروژه تولید این محصول هم استارت خورده است.

لوکس فول سایز آرین موتور

صرافی در پایان افزود: البته یک محصول لوکس فول سایز هم در دستور کار است که علاوه بر مشخصات فنی خاص ، با موتوری حجیمی که دارد می تواند حرف زیادی برای گفتن داشته باشد.

استادارد سازی ۳۴ نماینده آرین موتور

مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور نیز در این مراسم با اشاره به اینکه هیچ گاه مشتریان وفادار و دارندگان دی اس و میتسوبیشی را در این سال فراموش نکرده ایم گفت : در حال حاضر ۲۸ نمایندگی  فعال در ۱۷ استان کشور داریم که علاوه بر خدمات دهی به محصولات قدیمی تر شرکت   دی اس و میتسوبیشی ، مشغول خدمات دهی به لاماری هم هستند.

وحید قاسمی شیران ادامه داد: با این حال بر اساس پروژه تعریف شده برای توسعه شبکه عاملیت ها ،تا پایان سال جاری تعداد نمایندگی به ۳۴ در ۲۱ استان خواهد رسید.

وی همچنین با تاکید بر افزایش ناوگان امدادی ارین پارس موتور گفت: یکی از اصلی ترین دغدغه های افزایش سرعت و میزان خدمات دهی با گستره بیشتر و با کیفیت تر بود.

قاسمی شیران اضافه کرد: در این میان مشتریان دغدغه های به حقی داشتند که به جا هم بود و ما هم به فکر ان بودیم.

وی ادامه داد: از یک سو خدمات شرکتی مورد تایید نبود و می خواستیم برای اطمینان تحت کنترل باشند. به همین منظور برای اینکار تا پایان سال تعداد ناوگان به ۳۲ دستگاه رسید.

مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور ادامه داد: به بیان دیگر هر ماه ۵ دستگاه به ناوگان امدادی شرکت اضافه خواهد شد که خدماتی متمایزی ارائه خواهند کرد.

قاسمی شیران همچنین با اشاره به افتتاح تعمیرگاه مرکزی گفت : افتتاح این مرکز به ما کمک می کند تا با سرعت و دقت بیشتری به دغدغه ها و نیازهای مشتریان بپردازیم و همچنین می توانیم به یک جامعه آماری کامل از نیازها، خواسته ها و حتی مشکلات دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد : با این کار می توانیم اقدامات لازم برای افزایش کیفیت تولید و خدمات پس از فروش را بیش از گذشته فراهم کنیم. در واقع هر تلاشی که تا به امروز انجام داده ایم در جهتی بوده است که بتوانیم رضایت مشتریان را جلب کرده و احساس خوبی به آنان منتقل کنیم.

مدیرخدما پس از فروش آرین موتور تاکید کرد : بر همین اساس است که به شدن از عاملیت ها  ونمایندگی های آرین پارس موتور خواسته ایم که از یک سو مباحث مربوط به استاندارد سازی ، آموزش وبه روز بودن را بسیار بسیار جدی بگیرند و از سوی دیگر تاکید کرده ایم که با سفارش گذاری های مناسب قطعات و لوازم یدکی در کمترین زمان و با بهترین دقت و کیفیت ، نیاز و خواسته مشتریان که همگی جزئی از یک خانواده به شمار می آئیم را برطرف کنند.

۴.۲ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.