آقای سایپا عذرخواهی کن ؛ مردم بدهکار شما نیستند!

آقای سایپا عذرخواهی کن ؛ مردم بدهکار شما نیستند!
آقای سایپا عذرخواهی کن ؛ مردم بدهکار شما نیستند!

بر اساس آنچه سایپا قبل تر اعلام کرده بود، قرار بود امروز فروش فوری ۲ محصول از طریق وبسایت فروش این شرکت انجام شود اما هیچ فروشی امروز انجام نشد!

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، هفته گذشته اعلام شد که فروش فوری دو محصول شاهین و کوییک R پلاس اتوماتیک چهارم بهمن ماه انجام می شود و حتی شرایط و ضوابط جدیدی برای این فروش اعلام شد. طبق اعلام سایپا، مشتریان می بایست به افتتاح حساب وکالتی اقدام می کردند و بعد کل مبلغ را یک روز قبل از فروش در حساب موجود می کردند. قرار بود مشتریان واجد شرایط امروز ساعت ۱۴ در وبسایت فروش شرکت سایپا خرید خود را انجام دهند اما در این ساعت سایت کاملا از دسترس خارج شد و بعد از حدود ۱ ساعت و نیم و حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه اطلاعیه شرکت سایپا منتشر شد که در آن آمده بود مشتریان باید ساعت ۱۸ به وبسایت فروش مراجعه کنند. جالب اینجاست در اطلاعیه سایپا هیچ خبری از عذرخواهی نبود و مشتریان سردرگم دوباره مجبور شدند ساعت ۱۸ به وبسایت فروش سایپا مراجعه کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

داستان عجیب تر می شود!

اگر شما از مشتریان امروز سایپا نباشید قطعا تصور می کنید که ساعت ۱۸ فروش این شرکت باز شده و نهایتا عرضه محصول صورت گرفته است. اما داستان از این هم عجیب تر می شود! متقاضیان ساعت ۱۸ اقدام به ورود به وبسایت فروش سایپا کردند و سایت اینبار باز شد اما کسی نمی توانست به پروفایل خودش برای خرید ورود کند! باز هم متقاضیان با اینترنت های مختلف و دستگاه های مختلف این کار را تکرار کردند و نهایتا حدود ساعت ۱۹ اعلام شد که فروش به فردا موکول شده است! باز هم در پیام این شرکت خبری از عذرخواهی نبود و شرکتی که امروز ساعت ها وقت مردم را به بازی گرفت کوچکترین پوزشی نخواست و انگار این فروش را قرار است از روی اجبار انجام دهد و مردم چیزی به آن ها بدهکار هستند.

توجه کنید در فروش امروز سایپا دو خودروی اقتصادی قرار بود عرضه شوند و این یعنی قشری که اقدام به خرید این دو محصول می کنند، قشر متوسط و یا متوسط پایین جامعه هستند و در این شرایط مالی سایپا علاوه بر گرفتن چند ساعت از وقت کاری آنها، یک روز بیشتر هم مبلغ آن ها را در حساب وکالتی نگه داشته است. مشخص نیست چرا سایپا کوچکترین عذرخواهی ای از مردم نکرد و از آن عجیب تر، چرا سایپا هنوز ساعت فروش فردا را مشخص نکرده است!

امیدواریم روزگاری برسد که مردم مجبور نباشند برای خرید خودرو در صفی مجازی ساعت ها وقت خود را تلف کنند و شرکت ها به سطحی از شعور برسند که بدانند در صورت اشتباه باید عذرخواهی و دلجویی کنند. به امید آن روز باز هم از اخبار خودرو برای شما می نویسم.

۴.۳ امتیاز از ۳۸۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.