یک خبرنگار خودرویی تصاویر رنو کپچر جدید را پیش از رونمایی لو داد!

یک خبرنگار خودرویی تصاویر رنو کپچر جدید را پیش از رونمایی لو داد!
«جولین جوردی» خبرنگار خودرویی “Auto Moto”، به تازگی تصاویر نه چندان واضحی از نسل جدید «رنو کپچر» را در توییتر شخصی اش منتشر کرده و در وب سایتی که مشغول به کار است، اطلاعاتی درباره این کراس اوور جدید منتشر کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به نقل از او، این تصاویر از یک مراسم خصوصی به دست آمده و قرار است کمپانی «رنو»، نسل جدید کپچر را با مدل ۲۰۲۰ در هفته های آینده رونمایی کند. جولین جوردی که یک خبرنگار خودرویی در فرانسه است و اکنون پیش از رونمایی رسمی، تصاویر جدیدترین محصول رنو را منتشر کرده است، می گوید به احتمال زیاد پژو ۲۰۰۸ نسل جدید نیز با کمی تأخیر پس از رنو کپچر ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد.
بر اساس تصاویر موجود، بسیاری از جزییات ظاهری کپچر جدید مشابه به رنو کلیو ۲۰۲۰ است و به احتمال زیاد، اشتراک طراحی آن ها در کابین هم دیده خواهد شد. پیش از این با انتشار برخی تصاویر از نسخه استتار شده کپچر جدید، برخی رسانه های فرانسوی طرح های احتمالی از نسل دوم این کراس اوور را در رسانه های خود منتشر کردند و اکنون می بینیم که طرح های غیررسمی، تا حدی به نسخه نهایی کپچر شباهت دارند.
با توجه به پروژه های در دست انجام گروه رنو، به احتمال زیاد کپچر جدید در ابتدا با پیشرانه ۱٫۳ لیتری توربو ۱۴۸ اسب بخار به بازار عرضه می شود و جعبه دنده CVT ایکس ترونیک یا ۷ دنده دو کلاچه توان آن را به چرخ های جلو می رساند. همچنین به گفته کارشناسان، احتمال آن بسیار زیاد است که رنو، کپچر ۲۰۲۰ را در نسخه هیبرید PHEV و دو دیفرانسیل به بازار عرضه کند. بر پایه اطلاعات به دست آمده در مورد فن آوری هیبرید و PHEV رنو، با هر بار شارژ کامل باتری ها می توان بدون نیاز به پیشرانه بنزینی بیش از ۵۰ کیلومتر را با خودروهایی چون کپچر و کلیو رانندگی کرد.
با توجه به تصاویر منتشر شده از سوی جولین جوردی، عکس های نسخه های استتار شده و اطلاعات رسمی کلیو جدید، می توان گفت کپچر نسل جدید به مراتب کامل تر از نمونه قبلی وارد بازار جهانی می شود. سیستم پیشگیری از تصادف، رادار خطی و نقطه کور، کروز کنترل هوشمند، تابلو خوان، سردکن و گرم کن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی و… از جمله امکانات نوین برای رنو کپچر ۲۰۲۰ به حساب می آید.


تصاویر احتمالی کپچر جدید پیش از انتشار نسخه نهایی:

یک خبرنگار خودرویی تصاویر رنو کپچر جدید را پیش از رونمایی لو داد!

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.