کمپانی رنو، “کپچر” را برای بازار روسیه به روزرسانی کرد

کمپانی رنو، "کپچر" را برای بازار روسیه به روزرسانی کرد
کمپانی “رنو”ی فرانسه که در سال های گذشته، نسخه ای متفاوت از “کپچر” را با نوشتار «Kaptur» به بازار روسیه معرفی کرده بود، حال این کراس اوور را با به روزرسانی همراه نموده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

رنو کپچری که در بیش تر بازارهای جهان وجود دارد (از جمله بازار ایران)، کراس اووری شهری به حساب می آید و کمپانی سازنده نام آن را به صورت «Captur» می نویسد. اما نسخه ای از کپچر برای بازار روسیه وجود دارد که براساس ابعاد و اندازه داستر ساخته شده و نوشتار نام آن Kaptur است. این خودرو که از نظر فنی، ابعاد و اندازه، کلاس بدنه و ویژگی ها، متفاوت از کپچر اصلی است، به عنوان جایگزین به روزتر داستر در بازار روسیه شناخته می شود و به همین دلیل نوشتار نام آن هم تغییر کرده است.
اکنون کمپانی رنو، کپچر بازار روسیه را با فیس لیفتی همراه کرده و تغییرهای بسیار را برای آن در نظر گرفته است. تغییر نمای جلوی خودرو و رعایت خط طراحی جدید رنو، در کپچر روسی دیده می شود و از سویی در نمای عقب هم چراغ هایی مشابه به تلیسمان، کولئوس، آرکانا و… جایگزین چراغ های قبلی شده اند. در نمای کناری، مشخص است که رنو کپچر بازار روسیه، تنها یک فیس لیفت اساسی را برای سال ۲۰۲۰ تجربه کرده و هنوز اتاق این خودرو تغییر نکرده است. هنوز تصاویر رسمی از کابین کپچر روسی فیس لیفت شده معرفی نشده است، اما رسانه های روسیه احتمال می دهند که کابین این خودرو مشابه به آرکانا یا کلیوی جدید طراحی شده است.
کمپانی رنو، "کپچر" را برای بازار روسیه به روزرسانی کرد
با توجه به این که کمپانی رنو به صورت رسمی برنامه عرضه پیشرانه ۱۳۳۰ سی سی ۴ سیلندر توربوشارژ خود را بر روی آرکانای بازار روسیه دارد، احتمال داده می شود که این پیشرانه بر روی کپچر فیس لیفت روسی نیز نصب شود. پیشرانه جدید رنو با همکاری گروه دایملر آلمان طراحی شده است و در نسخه های بازار روسیه می تواند ۱۴۸ اسب بخار را با گشتاوری نزدیک به ۲۴۵ نیوتن متر تولید کند. همچنین جعبه دنده CVT ایکس ترونیک در کراس اوورهای جدید نشان رنو، مسئولیت انتقال قدرت این پیشرانه را به چرخ های جلو یا هر چهار چرخ دارند.
در حالی که احتمال دارد رنو، کپچر روسی فیس لیفت شده را در ماه های آتی با قیمت پایه ۱۵ هزار و ۳۰۰ دلار عرضه کند، پیش بینی می شود در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹، نسل جدید کپچر اصلی (Captur) به بازار اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی معرفی شود. لازم به ذکر است که مدت زیادی است کمپانی رنو، نسل جدید کپچر اصلی را به صورت استتارشده در جاده های مختلف اروپا تست و بررسی می کند.

پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Daily-motor

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.