کادیلاک اسکالاد، زیر تیغ جراحان لکسانی

کادیلاک اسکالاد، زیر تیغ جراحان لکسانی
شرکت “لکسانی” (Lexani Motorcars)، به ساخت نسخه های شگفت انگیز از خودروهای SUV تا ون شهرت دارد. آخرین محصول این شرکت، یک نسخه کشیده شده از کادیلاک اسکالاد است، زیرا به عقیده لکسانی، نسخه استاندارد اسکالاد به اندازه کافی برای سرنشینان جادار نیست!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

حتا اگر این را طعنه بدانید، برای تیونری که به خودرو به چشم دفتر کار متحرک نگاه می کند، اسکالاد می تواند خودروی کوچکی به نظر آید! لکسانی کسی است که ۱۸ فوت به طول اتاق فولکس واگن Caddy اضافه کرد! بنابراین با در نظر داشتن این موضوع، به کادیلاک اسکالاد ویرایش “نایب السلطنه” با ۳۰ فوت طول اضافه، سلام کنید!
کادیلاک اسکالاد، زیر تیغ جراحان لکسانی
هر آن چه از یک خودروی کشیده شده انتظار دارید، در اسکالاد لکسانی وجود دارد. دفتر کارهای متحرک به تجهیزات اضافه هم نیاز دارند و لکسانی نیز هرگز در این رابطه دریغ نکرده است. این شرکت اقدام خود در این پروژه را چنین شرح می دهد: “تعداد زیادی آپ گریدهای اختصاصی”. از جمله این امکانات می توان به پارتیشن (دیوار تقسیم کننده) برقی که یک نمایش گر منحنی را هم در بر می گیرد، تبلت های آیپد نصب شده برای سرنشینان، سیستم تهویه چند کانالی پیشرفته، ویدیو کنفرانس و نورپردازی LED سقف همراه با آپشن سقف کهکشانی اشاره کرد. دسترسی به تمام این تجهیزات از طریق صفحه نمایش لمسی Control4 انجام می گیرد و زمانی که جلسه کاری شما به پایان برسد، می توانید از Play Station 4 برای سرگرمی و رفع خستگی استفاده کنید!
اما جدا از سیستم های جدید، تغییرهای ظاهری بسیاری را هم می توان مشاهده کرد که از جمله آن ها، صندلی ها با طرح چرم الماس و میزهای متحرک برای قرار دادن لپ تاپ را می توان برشمرد. پکیج VIP مجهز به نگه دارنده شامپاین و لیوان های مخصوص را هم به این فهرست اضافه کنید. لازم به ذکر نیست که لکسانی در جای جای کابین همچون پوشش سقف، از جیر درجه یک استفاده کرده است. اسکالاد لکسانی در زمینه ایمنی نیز به سیستم محافظتی “زره پوش سطح ۷” مجهز شده است.


طبیعی است که در مورد خودروهای این چنینی، قیمت تمام شده چندان اهمیتی ندارد. اگر به یاد داشته باشید، بی شک می دانید اسکالاد استاندارد در نسخه پایه، ۷۵٫۱۹۵ دلار قیمت دارد. با این حال هنوز لکسانی قیمت دقیقی برای این محصول خود اعلام نکرده است.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

مدیران 777 مدیران 777
۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.