چهره و مشخصات فنی مرسدس بنز AMG GT بلک سریز فاش شد! + ویدیو

مرسدس بنز AMG GT بلک

به تازگی عکس های جدیدی از مدل مورد انتظار «مرسدس بنز AMG GT بلک سریز» در فضای مجازی منتشر شده است.

مدیران 777 مدیران 777

از آخرین باری که مرسدس بنز خودرویی را با نسخه Black Series به بازار عرضه کرد مدت ها می گذرد. SLS AMG، SL65 و C63 کوپه، از جمله مشهورترین مدل های خانواده بلک سریز به شمار می روند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
مرسدس بنز AMG GT بلک

اکنون مرسدس بنز پس از سال ها پرچم دار جدیدی را برای خانواده بلک سریز درنظر گرفته که AMG GT نام دارد. مرسدس ماه های گذشته را به تست و بررسی این خودرو در پیست نوربرگ رینگ اختصاص داده تا AMG GT بلک سریز را به عنوان نسخه قدرتمند طراحی شده برای پیست به بازار عرضه کند. با توجه به عکس های منتشرشده، ظاهر آیرودینامیک و جذابی را از مرسدس بنز AMG GT Black شاهد هستیم.

مرسدس بنز AMG GT بلک

در قسمت جلو تیغه های بادشکن و اسپلیتر زیر سپر فیبرکربنی استفاده شده تا چسبندگی و پایداری بیش تری فراهم شود. یکی از نکات ظاهری جذاب خودرو، بهره مندی از بدنه دورنگ است. در قسمت جلو، دیگر خبری از ورودی های هوای اضافی نیست، زیرا ابعاد جلوپنجره بزرگ تر شده تا هوای بیش تری به پیشرانه برسد.

مرسدس بنز AMG GT بلک

روی کاپوت و گلگیرهای جلو نیز خروجی های هوا تعبیه شده تا گرمای پیشرانه و حرارت ناشی از ترمزگیری از آن ها خارج شوند. در نمای کناری شاهد رکاب ها و رینگ های تیره ای هستیم که در لاستیک های مخصوص میشلن جای گرفته اند. تغییرات آیرودینامیکی در قسمت عقب خودرو نیز ادامه یافته که مهم ترین آن، نصب باله عقب بزرگ روی صندوق است.

مرسدس بنز AMG GT بلک

باله عقب بزرگ در اصل از دو باله تشکیل شده که به یکدیگر متصل شده اند. افزون بر اسپویلر، دیفیوزر عریضی نیز در زیر سپر منحصر به فرد خودرو دیده می شود که وظیفه تولید نیروی داون فورس و چسبندگی مرسدس بنز AMT GT بلک سریز را برعهده خواهد داشت. در نهایت، دو خروجی اگزوز دوگانه در قسمت های کناری سپر عقب، ظاهر جذاب و تهاجمی پرچم دار جدید مرسدس را تکمیل می کنند.

ویژگی های فنی

مرسدس بنز AMG GT بلک

با وجود این که تاکنون مشخصات فنی مرسدس بنز AMG GT بلک سریز به صورت رسمی تأیید نشده است، اما شایعاتی مبنی بر نصب پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو با ۷۱۰ اسب بخار قدرت روی خودرو به بیرون درز کرده است. طبق اطلاعات منتشرشده توسط تاکسی های نوربرگ رینگ، گشتاور پیشرانه نیز به ۸۵۰ نیوتن متر می رسد.

این مشخصات فنی در مقایسه با مدل GT R Pro، با ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور، جهش خارق العاده ای به شمار می رود. از جمله دیگر شایعه های منتشرشده، ثبت زمان ۶ دقیقه و ۵۸ ثانیه برای مرسدس بنز AMG GT بلک سریز در پیست نوربرگ رینگ است. با این تفاسیر، زمان ثبت شده برای این خودرو ۶٫۶ ثانیه سریع تر از مدل GT R Pro است و ۱۳ ثانیه با رکورد لامبورگینی اونتادور SVJ با زمان ۶:۴۴٫۹۷ فاصله دارد.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.