چهره احتمالی کوروت جدید

چهره احتمالی کوروت جدید
اکنون رسانه ها و اهالی صنعت خودروسازی می دانند شورولت کوروت C8 موتور وسط، در تاریخ ۱۸ جولای امسال رونمایی می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

هیجان ها برای رونمایی از این سوپر اسپرت به اوج خود رسیده است. در نهایت با انتشار جدیدترین رندر گرافیکی از چهره احتمالی کوروت جدید در هفته گذشته، بار دیگر طرف داران این برند سر ذوق آمده اند.
تصاویر منتشر شده از سوی شرکت “شورولت” تجسم خوبی از حالت کلی پوزه خودرو می دهند اما پوشش های استتاری، مانع مشخص شدن جزییات ظاهری خودرو شده اند. در تصویرهای جاسوسی گرفته شده از زاویه های مختلف، خطوط اغراق آمیز جدیدی روی کاپوت به چشم می خورند. در رندر جدید C8 نیز گرافیست به خوبی به این موضوع آگاه بوده بنابراین با غلظت زیاد از این خطوط در پیشانی خودرو استفاده کرده است. نئون های زیبای درون کاسه چراغ ها در امتداد خطوط بدنه کار گذاشته شده اند. این خطوط تند و تیز حتا روی سپر جلو هم دیده می شوند.
چهره احتمالی کوروت جدید
با توجه به موتور وسط بودن این نسل از کوروت، در نمای جلو شبکه های ورودی هوای غول آسا دیده نمی شود. در واقع رندر جدید منتشر شده از C8، یک کلوز آپ بزرگ از نمای جلوی این سوپر اسپرت آمریکایی است. یک اسپلیتر (تقسیم کننده هوا) نیز در قسمت پایینی سپر به چشم می خورد که وظیفه توزیع و هدایت هوا به زیر خودرو را بر عهده دارد.
متأسفانه در جدیدترین رندر کوروت C8، تصویری از نمای عقب خودرو وجود ندارد. افزون بر این، هنوز اطلاعات روشنی از سبد پیشرانه های کوروت جدید در دسترس نیست. شایعات می گویند کوروت جدید با یک قلب تپنده ۸ سیلندر به حجم ۶٫۲ لیتر، توان تولید ۴۶۰ اسب بخار قدرت را خواهد داشت. در واقع شانس پیشرانه تویین توربوی ۸ سیلندر برای قرار گرفتن روی C8 بیش از دیگر گزینه ها است. مهندسان شورولت ادعا می کنند در حال تلاش برای حل مشکل فنی کوروت جدید هستند. گفته می شود شاسی C8 ممکن است تاب مقاومت در برابر اسب بخار زیاد را نداشته باشد و دچار تاب خوردگی شود.
ما همچنان به انتظار ماه جولای نشسته ایم. تولید کوروت جدید در فاصله سپتامبر تا دسامبر ۲۰۱۹ آغاز می شود و از سال ۲۰۲۰، جاده های جهان میزبان آن خواهند بود.

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.