پیکاپ های آمیکو به فرودگاه ها قدم گذاشتند

آمیکو آسنا

به تازگی تجهیز فرودگاه های کشور با پیکاپ آمیکو آسنا و آراز آغاز شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در حال حاضر فرودگاه های ایلام، گرگان، ساری، بوشهر، اصفهان و… در بخش واحدهای امدادی، آتش نشانی و پیشرو (مارشال) به پیکاپ های آمیکو آسنا و آراز مجهز شده اند. در حال حاضر خودروسازی آمیکو نمونه های داخلی سازی شده پیکاپ دو دیفرانسیل خود را در اختیار شرکت فرودگاهی کشور قرار داده و همچنان تجهیز فرودگاه های ایران با این پیکاپ آفرودی در دست انجام است.

در حال حاضر کشور سوئد بزرگترین کمپانی های تجهیز و سفارشی سازی خودروهای ناوگان فرودگاهی را دارد و استانداردهای این حوزه را به خاطر سطح تقاضا و عرضه، تعیین می کند. با توجه به ویژگی های آمیکو آسنا و آراز که توانسته اند استانداردهای جدید ایران را پشت سر بگذارند، این دو پیکاپ دو دیفرانسیل به عنوان گزینه های پیشرو و امداد و نجات فرودگاه های کشور انتخاب شده اند.

ظرفیت بار بالا، توان حرکتی در مسیرهای مختلف، ابعاد بزرگ، توان کششی مناسب و… از دلایلی است که آسنا و آراز به عنوان نمایندگاه آمیکو در فرودگاه کشور دیده می شوند. با توجه به اهمیت فرودگاه ها و قوانین موجود، همیشه خودروهای خاصی برای ناوگان امداد و نجات فرودگاه های استراتژیک انتخاب می شود و حال شاهد حضور محصولات آمیکو در این بخش هستیم.

آمیکو آسنا به پیشرانه ۲٫۴ لیتری تنفس طبیعی مجهز بوده که کمپانی میتسوبیشی ژاپن مهندسی و طراحی آن را انجام داده است. جعبه دنده ۵ سرعته دستی این خودرو نیز توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند. راننده با توجه به نیاز خود، می تواند آسنا را در حالت تک دیفراسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین قرار دهد. از سویی نصب قفل دیفرانسیل هوشمند بر روی محور عقب باعث شده تا این پیکاپ دو دیفرانسیل بتواند قابلیت حرکتی به نسبت بالایی را در محیطهای بی راهه نوردی داشته باشد.
دو کیسه هوا، ترمز ABS، EBD و BA، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، قابلیت دوگانه سوز CNG، تریم داخلی چرم مصنوعی، سیستم تهویه الکتریکی، دوربین عقب، نمایشگر لمسی، بلوتوث، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، مه شکن جلو و عقب و… از جمله امکانات آمیکو آسنا در جایگاه یک پیکاپ دو دیفرانسیل به حساب می آید.

برای تماشای ویدیوی تست و بررسی آمیکو آسنا و شتاب آمیکو آسنا بر روی لینک ها کلیک نمایید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.