پنج ویژگی جدید پورشه ماکان ۲۰۱۹ + ویدیو

پنج ویژگی جدید پورشه ماکان 2019
“ماکان” شاسی بلند میان رده پورشه پایان سال گذشته بود که فیس لیفت شد. این فیس لیفت با بهبودهای گوناگونی روی ماکان همراه بود. از افزایش لذت رانندگی تا فرمان پذیری. همچنین از دیگر تغییرهای این خودرو می توان به نصب سیستم چند رسانه ای جدید اشاره کرد.

مدیران 777 مدیران 777

کارشناسان مجله ” What Car” که به تازگی تجربه رانندگی با ماکان ۲۰۱۹ را داشته اند، پنج ویژگی برجسته و قابل توجه این خودرو را برشمرده اند. آن ها با طراحی جدید نمای بیرونی شروع می کنند. اکنون در نمای عقب این خودرو از چراغ خطر یک تکه و لوگو تایپ سه بعدی پورشه استفاده شده است که المان های جدید طراحی محصولات این کمپانی به شمار می روند.
نکته دومی که چشم آن ها را گرفته است، امکان انتخاب رنگ های جدید در تریم های متفاوت است. پیشرانه ۲٫۰ لیتری توربوشارژ ماکان هم به عنوان سومین ویژگی، جای بحث بسیار دارد. پیشرانه ای که اکنون اندکی ضعیف تر از گذشته شده است اما همچنان می تواند ۲۴۲ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. اما ماکان با پکیج سفارشی Sport Chrono، صفر تا صد را در عرض ۶٫۵ ثانیه پر می کند. در حالی که این زمان برای نسخه های استاندارد ماکان، ۲٫۰ ثانیه بیش تر است.
چهارمین مورد از ویژگی های ماکان جدید در داشبورد خودرو خلاصه شده است. جایی که نسل جدید سیستم چند رسانه ای با نمایش گر ۱۰٫۹ اینچی خودنمایی می کند. لازم به یادآوری است که سامانه چند رسانه ای سابق ماکان از نمایش گر ۷٫۲ اینچی بهره می برد اما این سیستم جدید با نرم افزاری تازه ارائه شده است که گرافیک بالایی دارد. این سیستم کاربر پسند است و سرنشینان در مدت زمان کوتاهی با آن خو می گیرند.
اما برای یافتن پنجمین ویژگی بارز ماکان ۲۰۱۹، شما را به تماشای ویدیوی ۶ دقیقه ای معرفی این خودرو دعوت می کنیم. ویدیویی که همه چیز در آن به خوبی بیان شده است. ناگفته نماند پورشه ماکان در بسیاری از قطعه ها و سیستم ها، به طور کامل با آئودی Q5 اشتراک دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.