وانت جدید گریت وال با کابینی لوکس عرضه خواهد شد

وانت جدید گریت وال با کابینی لوکس عرضه خواهد شد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

شرکت چینی “گریت وال” به تازگی از کابین لوکس وانت دو کابین جدید خود رونمایی کرده است. نسخه جدید این وانت در دو نسخه شهری و ادونچر عرضه خواهد شد و تصویرهای منتشر شده مربوط به نسخه لوکس شهری است.

به گفته گریت وال، کابین این خودرو برای کلاس خودروهای لوکس و درجه بالا در نظر گرفته شده است.
وانت جدید گریت وال با کابینی لوکس عرضه خواهد شد
صندلی ها و درهای نسخه شهری با دوخت چرم لوزی شکل مزین شده اند و تریم دو رنگ در داشبورد و فرمان دیده می شود. صفحه نمایش ۹ اینچی با نرم افزار جدید، وظیفه کنترل سیستم صوتی و تصویری را بر عهده خواهد داشت. با بهره گیری از سیستم استارت بدون کلید، ترمز پارک برقی و شیفتر کوتاه که در نمونه هاوال H9 هم استفاده شده، گریت وال نهایت تلاش خود را در ساخت یک وانت لوکس به کار گرفته است.
وانت جدید گریت وال با کابینی لوکس عرضه خواهد شد
شرکت گریت وال قصد دارد نخستین وانت الکتریکی خود را در نمایشگاه شانگهای رونمایی کند. این وانت دو کابین قدرتمند با
بهره مندی از دامنه مسافتی ۵۰۰ کیلومتر و قابلیت های آفرودی فراوان، به یکی از بهترین خودروهای کلاس خود تبدیل خواهد شد. به گفته شرکت “هاوال”، وانت ۴x4 جدید گریت وال به صورت استاندارد به همراه تجهیزاتی همچون وینچ، اسنرکل و قفل دیفرانسیل سه حالته عرضه خواهد شد.
وانت جدید گریت وال با کابینی لوکس عرضه خواهد شد
افزون بر این، هفت حالت مختلف برای آفرود نیز در نظر گرفته شده است. بر پایه آخرین اطلاعات به دست آمده، این خودرو از
جعبه دنده اتوماتیک ZF به همراه سیستم ۴Low بهره خواهد برد. پس از معرفی وانت جدید گریت وال، انتخاب های مختلف تک کابین و دو کابین با فاصله طولی محورهای کوچک یا بزرگ، برای این خودرو در نظر گرفته خواهد شد. زیر پوست این وانت،
نمونه ای از پلت فرم طراحی شده برای هاوال H9 وجود دارد که در عین سخت بودن و قابلیت های آفرودی به راحتی آن نیز پرداخته شده است.
وانت جدید گریت وال با کابینی لوکس عرضه خواهد شد
هنوز ویژگی های فنی دقیق این خودرو مشخص نشده، اما به احتمال زیاد پیشرانه ۲ لیتری توربودیزل مورد استفاده در هاوال H9، در این خودرو هم به کار گرفته می شود. اگر این گونه باشد، قدرت ۱۸۷ اسب بخار و گشتاور ۴۴۰ نیوتن متر را باید از پیشرانه انتظار داشته باشیم. همان طور که پیش تر اعلام شد، نمونه الکتریکی این خودرو نیز در دست تولید است. قدرت یدک کشیدن این وانت حداقل ۳۰۰۰ کیلوگرم خواهد بود.
عکس اصلی دوباره استفاده شود
شایعه هایی مبنی بر عرضه نمونه هیبریدی از این وانت وجود دارد که هنوز تایید رسمی نشده است. گریت وال، بازار استرالیا را به عنوان یکی از بازارهای هدف برای عرضه وانت جدید خود انتخاب کرده است. به گفته “بیل سو” مدیر بازاریابی گریت وال در استرالیا و نیوزلند: “نسل جدید این وانت (در استرالیا با نام UTE شناخته می شوند) برای پاسخ به انتظار مشتری در راحتی کابین،
قابلیت های آفرودی قابل توجه و استفاده خانوادگی، توسعه داده شده است.” این شرکت در گذشته اعلام کرده بود خودروی جدید خود را برای رقابت با خودروهایی همچون فورد رنجر و تویوتا هایلوکس معرفی خواهد کرد. وانت جدید گریت وال در کارخانه چند میلیارد دلاری “یانگ چوآن” به همراه مدل به روز رسانی شده هاوال H9 تولید خواهد شد. این خودرو تا چند روز دیگر در نمایشگاه شانگهای معرفی خواهد شد.
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Caradvice

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.