هاچ‌بک جدید هوندا،میوه‌‌ای ممنوعه برای آمریکا

هاچ‌بک جدید هوندا،میوه‌‌ای ممنوعه برای آمریکا

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

هوندا به‌عنوان خودروساز محصولات پرتیراژ و کم هزینه، خط تولید نسبتا جذاب و مفرحی دارد. برای لذت بردن از رانندگی با مدل سیویک، لازم نیست حتما به سراغ نسخه‌های مجهز آن یعنی Si و Type R بروید و تقریبا نمی‌توان از رانندگی با آکورد اسپرت ۲ لیتری لذت نبرد. حتی مدل فیت هم نسبتا اسپرت است. اما برخلاف تمام این‌ موارد، همچنان موجب شکایت از عدم ورود این کانسپت هاچ‌بک کوچک و قدرتمند به آمریکا شده است.
به گزارش خودرونویس، این کانسپت کوچک که RS اسمال نیز نام دارد، این هفته در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل اندونزی رونمایی شد. احتمال آن می‌رود که این کانسپت، نسخه تغییریافته نسل بعدی هوندا بریو (یک خودروی شهری که در منطقه آسیا اقیانوسیه به فروش رسیده است) باشد. اما از دید مخاطبان آمریکایی، این کانسپت به نظر می‌رسد که سیویک Type R در مقیاس جذاب‌تر باشد. از آنجایی که این خودرو به‌عنوان یک هوندای مدرن در نظر گرفته می‌شود، احتمالا سبک و طراحی بهتری نسبت به سیویک خشمگین داشته باشد.

هاچ‌بک جدید هوندا،میوه‌‌ای ممنوعه برای آمریکا

بر اساس این گزارش، این کانسپت RS کوچک، دارای طراحی اسپرت و ظاهر شیک است و با دی‌اِن‌اِی هوندا در پلتفرم یک کوچک خودرو همخوانی دارد، از این رو، این خودرو مناسب افراد جوانی است که به دنبال لذت بردن از رانندگی با خودروی اسپرت هستند. این خودرو همچنین نمایانگر دیدگاه هوندا از چگونگی خودروی اسپرت است. بال‌های بزرگ، ورودی هوای روی کاپوت، کیت بدنه آیرودینامیک به جذابیت این خودرو اضافه کرده است.
هنوز اطلاعاتی در خصوص پیشرانه کانسپت RS کوچک وجود ندارد، اما به‌عنوان یک کانسپت احتمال آن وجود دارد که به‌دلیل ایجاد هیجان در مشتریان، با یک پیشرانه عرضه نشود. تنها می‌توان امیدوار بود که دیدگاه‌های محلی نسبت به این این کانسپت مثبت باشند تا آن را به مرحله تولید برسانند. حتی اگر آمریکا کانسپت RS کوچک را نخواهد، علاقه‌مندان به آن در منطقه آسیا اقیانوسیه حق لذت بردن از این Type R کوچک را دارند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.