نیسان پیکاپ، خودروی جدید پاپ فرانسیس

نیسان پیکاپ، خودروی جدید پاپ فرانسیس
فهرست خودروهای مورد استفاده توسط پاپ فرانسیس همیشه جذاب بوده است. پاپ در دهه ۶۰ میلادی با نمونه ای خاص از لینکلن کانتیننتال، در دهه ۸۰ با مدلی خاص از مرسدس بنز کلاس S و در سال های اخیر با نمونه ای مخصوص از مرسدس بنز کلاس M دیده شده بود. اکنون، افتخار ساخت خودروی پاپ به نیسان و پیکاپ این شرکت رسیده است.
نیسان پیکاپ، خودروی جدید پاپ فرانسیس
این خودرو در ایران نیز توسط «پارس خودرو» به تولید رسیده و خودرویی شناخته شده محسوب می شود. به طور معمول خودروهای پاپ به جای ارسال به کشورهای مختلف، در مقصد سفر پاپ آماده سازی می شوند. به تالزگی پاپ فرانسیس در سفری به قاره آفریقا، از جزیره مائوریتیوس دیدن کرد و در آن جا نمونه ای مخصوص از نیسان پیکاپ NP300 با محفظه شیشه ای مخصوص و صندلی، انتظار پاپ را می کشید.
نیسان پیکاپ، خودروی جدید پاپ فرانسیس
قسمت فضای بار نیسان پیکاپ توسط ABC که از زیرمجموعه های نیسان محسوب می شود، آماده سازی شده است. فرایند آماده سازی خودرو بیش از ۳ ماه زمان برده است. نیسان NP300 در بازار آفریقا خودرویی پرفروش محسوب می شود و در دیگر نقاط جهان تاکنون با نام هایی همچون فرانتیر (Frontier) و ناوارا عرضه شده است. این خودرو از سال ۱۹۹۷ تاکنون تنها فیس لیفت های جزئی را تجربه کرده و اکنون یکی از پرافتخار ترین لحظات خود را پشت سر می گذارد.
نیسان پیکاپ، خودروی جدید پاپ فرانسیس
پس از بازدید پاپ، نمونه مخصوص نیسان پیکاپ در موزه محلی به نمایش گذاشته می شود.
ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

مدیران 777 مدیران 777
۵ امتیاز از ۱ رای

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.