نکته ای که قبل از انجام معاینه فنی باید بدانید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

معاون شهردار تهران گفت: انجام معاینه فنی منوط به پرداخت همه بدهی‌ها اعم از بدهی سالانه خودرو و بدهی‌‌ عوارض طرح ترافیک است و این موضوع براساس مصوبه شورای شهر انجام می‌گیرد.

محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در ارتباط با موضوع معاینه فنی و اخذ عوارض از رانندگان اظهار داشت: انجام معاینه فنی در برخی از مراکز منوط به پرداخت همه بدهی‌ها اعم از بدهی سالانه خودرو و بدهی‌های عوارض طرح ترافیک است.

وی افزود: این مساله براساس مصوبه شورای شهر انجام می‌گیرد و تغییر آن بستگی به تصمیم اعضای شورا دارد.

پورسیدآقایی با اشاره به اینکه این مساله پیش از این نیز انجام گرفته است گفت: این که می‌گویند موضوع غلط است و براساس نظر اشتباه ما در معاونت حمل و نقل در شورا تصمیم‌ گرفته درست نیست چرا که غلط به آنها اطلاع داده‌اند.

سایت‌های دوست‌یابی هم طرح ترافیک خبرنگاری گرفتند؟

محسن پورسیدآقایی در پاسخ به این پرسش که در بین گیرندگان طرح ترافیک نام برخی از سایت‌های دوست‌یابی نیز منتشر شده است و آن‌ها نیز طرح ترافیک خبرنگاری دریافت کردند و آیا این سایت‌ها مورد بررسی و کنکاش قرار گرفته اند یا خیر، گفت: قاعدتا هر رسانه‌ای که مجوز وزارت ارشاد را داشته است براساس فرآیند معاونت مستحق دریافت طرح ترافیک خبرنگاری بوده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اینکه شما عنوان می‌کنید برخی از سایت‌های دوست‌یابی و رسانه‌های فاقد مجوز طرح ترافیک خبرنگاری اخذ کرده‌اند یک ادعا است و در صورتی که این ادعا ثابت شود ما نیز اقدام به حذف این رسانه‌ها و خبرنگاران از طرح ترافیک می‌کنیم.

پورسیدآقایی تأکید کرد: البته سال گذشته نیز حدود ۳۲ نفر از خبرنگاران پس از دریافت طرح ترافیک خبرنگاری مورد پایش قرار گفتند و در نهایت طرح ترافیک آن‌ها حذف شد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.