نمونه های جدید رولزرویس فانتوم معرفی شدند

رولزرویس فانتوم
محدوده «رولزرویس» با سه نسخه سفارشی جدید از مدل «فانتوم» (Phantom) گسترش یافته است.

مدیران 777 مدیران 777

خلیج عربی! (نام جعلی خلیج فارس که از سوی برخی شرکت‌ ها برای حفظ منافع و سودآوری در کشورهای عربی اعمال می شود)، روح دیجیتال و زمان سنج نام هایی هستند که برای نمونه های محدود فانتوم انتخاب شده است. نمونه هایی که برای تجلیل از موفقیت مدل های Bespoke (هرگز پیش از این تقاضا مثل امسال این قدر زیاد نبوده است) ساخته شده اند و این نسخه های ویژه دارای ویژگی‌ها و نکات خاصی هستند. به خصوص در تنظیمات داخلی در نوع خود بی نظیرند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

فانتوم گاه سنج (زمان سنج) The Phantom Horology
فانتوم زمان سنج الهام گرفته از کار پیچیده‌ای است که در پشت تحقق برخی از معروف ترین ساعت های سوئیس وجود دارد؛ برای ساخت آن، طراحان از همکاری برخی از ساعت سازان برجسته سوئیسی شهر La chaux de fonds استفاده کرده اند. در این لیموزین، فضای داخلی و خارجی تضاد بین رنگ های طلایی و نقره ای را نشان می دهد. در حالی که روی کاپوت، «مجسمه روح اکستازی» با طلای ۲۴ قیراطی پوشیده شده است، جلوه می کند. درون خودرو، ساعت رولزرویس در یک جعبه نقره ای یکپارچه حکاکی شده با طرح فرانسوی گلیوشه Guilloché قرار دارد.


فانتوم روح دیجیتال Digital Soul
در این نسخه، بدنه دو رنگ داریم (رنگ سفید مرمری کارارا برای قسمت بالایی که با رنگ کوارتز دودی قسمت پایین ترکیب شده است.) که با تکه‌هایی از طلا همراه هستند و یک بارِ دیگر نشانی برای اصالت کارخانه سازنده!
جزئیات طلای موجود در فضای داخلی نیز بسیار گسترده است و دوخت درزهای روی اثاثیه و لوازم داخلی چرمی تا تزئینات داشبورد همگی از طلا هستند. عنصر ویژه، قالب داشبورد است که از فولاد اندودشده با حدود ۵۰ گرم طلای ۲۴ قیراطی، ساخته شده و یک الگوریتم چاپ شده به صورت سه بُعدی را نشان می دهد.

فانتوم خلیج عربی
در آخر، برای فانتوم خلیج عربی، طراحان از لباس های خاورمیانه و تزئینات خاص آن ها الهام گرفته اند. در این نسخه از رنگ های قوی و مهیج مانند فیروزه ای و سفید مرواریدی استفاده شده است. درون خودرو افزون بر گلدوزی های معمول و زیبا، یک ساعت ساخته شده از مروارید نیز جلوه می کند.


لاله شیخ زاده
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: کواتروروته

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.