نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر برای نخستین بار با استتار دیده شد

نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر
نسل کنونی «میتسوبیشی اوتلندر»، رنگ و بوی کهنگی به خود گرفته است. نسل سوم این SUV در سال ۲۰۱۴ به بازار معرفی شد.
دو سال پیش از پیوستن میتسوبیشی به اتحاد «رنو – نیسان» در سال ۲۰۱۶٫ اکنون نیاز به یک به روزرسانی در اوتلندر احساس می شود و این همان چیزی است که میتسوبیشی درحال کار بر روی آن است. اکنون تصاویر جاسوسی تازه ای از نسل جدید اوتلندر با پوشش های استتاری منتشر شده است که توجه رسانه ها را به خود جلب کرده اند.
برچسب های استتاری بخش زیادی از جزییات طراحی این شاسی بلند را پنهان کرده اند. اکنون فرصت خوبی برای نسل جدید اوتلندر است تا بر اساس پلت فرم نیسان روگ ساخته شود. یک همکاری دو جانبه و برد – برد! این به آن معناست که اوتلندر جدید با رشد ابعاد مواجه خواهد شد و سبب می شود این خودرو رودرروی دیگر شاسی بلندهای متوسط بازار همچون هیوندای سانتافه قرار بگیرد. طراحی اوتلندر جدید نیز به احتمال زیاد با الهام از کانسپت Engelberg Tourer شکل خواهد گرفت.
نسل آینده اوتلندر به احتمال فراوان از پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندری که بر روی میتسوبیشی اکلیپس کراس نصب شده است، تغذیه می شود. پیشرانه ای که ۱۵۳ اسب بخار قدرت تولید می کند و البته درصورت نصب بر روی اوتلندر جدید، احتمالاً با افزایش قدرت رو به رو خواهد بود. همچنین نسخه پلاگین هیبرید با موتور ۲٫۴ لیتری ۴ سیلندر نیز در سبد سوختی آینده اوتلندر، جایگاه مهمی خواهد داشت. اوتلندر ۲۰۲۱ در بخش فنی هم می تواند وام دار کانسپت Engelberg Tourer باشد. این بار تکنولوژی موتورهای دو قلو از این کانسپت به اوتلندر منتقل می شود. کمپانی میتسوبیشی اعلام کرده است که نسخه پلاگین هیبرید اوتلندر در حالت تمام الکتریکی، قادر به پیمایش ۶۸ کیلومتر مسافت خواهد بود.
نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر
شکی نیست که نسل آینده اوتلندر تاحد زیادی شبیه به کانسپت Engelberg Tourer طراحی و ساخته خواهد شد. برچسب های استتاری وظیفه خود در پوشاندن جزییات طراحی بدنه را به خوبی ایفا کرده اند. اما شباهت های ظاهری این پرتوتایپ استتارشده با نمونه کانسپت، به وضوح قابل مشاهده است. المان های کلیدی در جلو و عقب هر دو مدل، به طور مشترک وجود دارند. طراحی پوزه اوتلندر جدید هم به پیروی از زبان طراحی جدید میتسوبیشی انجام شده است. نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر تا بهار سال آینده در یکی از نمایشگاه های ژنو یا نیویورک رونمایی می شود و از پاییز ۲۰۲۰، آماده فروش خواهد بود.
نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.