نسل جدید رنو کلیو به چه شکلی خواهد بود؟

نسل جدید رنو کلیو به چه شکلی خواهد بود؟
شما چه گونه به گذشته ادای احترام می کنید؟ فکر کردن درباره آهنگ ها، فیلم ها و ادبیات گذشته می تواند راه گشا باشد، اما به هر حال شما به مخاطبان جدیدی هم نیاز دارید. اگرچه ممکن است با رونمایی یک محصول جدید، بخش زیادی از طرف داران سنتی خود را از دست بدهید، اما در عوض قشر بزرگی از علاقه مندان را به خود جذب کرده اید! در هر صورت، این آن چیزی است که رنو می خواهد روی کلیو جدیدش امتحان کند.

مدیران 777 مدیران 777

یک به روز رسانی بزرگ از فاز کلاسیک به دنیایی مدرن، همان چیزی که پیش تر آزمایش شده است و می توان گفت که جواب می دهد. کلیو پر فروش ترین خودروی بازار فرانسه در سال گذشته و دومین خودروی محبوب در اروپا! آمار فروش سیصد هزار دستگاهی که به هیچ وجه رقم پایینی نیست. با تمام این اوصاف، نسل پنجم کلیو از سال ۲۰۱۹ به بازار‌های جهانی می آید. طراحی آن دچار یک انقلاب اساسی شده است که المان هایی از نسل های قبلی کلیو و مدل های جدید رنو را در ترکیب با یکدیگر ارائه می دهد.
به تازگی رندر‌هایی گرافیکی از چهره احتمالی کلیو ۲۰۱۹ در فضای مجازی منتشر شده‌ است. رندر‌هایی که تا حد امکان نزدیک به تصاویر جاسوسی گرفته شده از نمونه های پرتو تایپ این خودرو هستند، بازنگری در چراغ های جلو، کاپوت جدید و سپری عضلانی. چهره کلیوی جدید به شدت بیننده را به یاد مگان و تلیسمان خواهد انداخت. به نظر می رسد رنو هنوز جرأت ریسک کردن ندارد و با توجه به باز خوردهای مثبتی که از زبان طراحی جدیدش گرفته است، بی تردید همین سبک را ادامه می دهد و در صورت لزوم آن را با هر کلاس و سگمنتی تطبیق می بخشد تا مبادا مشتریان به سراغ رقیبی دلربا‌تر بروند!
نسل جدید رنو کلیو به چه شکلی خواهد بود؟


از دیگر تغییرهای طراحی این خودرو، گلخانه ای شدن سبک طراحی پنجره ها است. در رابطه با نسل جدید کلیو، طراحی ظاهری منقلب شده را تنها اختلاف آشکار آن با نسل قبلی می توان بر شمرد. گفته می شود مدل های ۲۰۱۹ رنو همگی بر اساس پلت فرم و شاسی مدولار CMF-B ساخته می شوند. ساختاری که به طور مشترک برای محصولات اتحاد رنو – نیسان – میتسوبیشی طراحی شده است. بنابراین می توان کلیو جدید را از نظر فنی تا حد زیادی شبیه به نسل جدید نیسان جوک دانست.
زیر کاپوت می تواند یک پیشرانه ۱٫۳ یا ۱٫۵ لیتری بنشیند که با آخرین استاندارد‌های آلایندگی اروپا نیز هماهنگ باشد. در فضای داخلی و کابین نیز می توان انتظار کیفیتی بهتر را نسبت به گذشته داشت، زیرا عملکرد قوی تر رنو در تمرکز روی جزییات داخلی در چند محصول اخیرش، این انتظار را در ما ایجاد کرده است. نسل کنونی کلیو در متریال داخلی در حجمی وسیع از پلاستیک خشک استفاده کرده است. همچنین در کلیو نسل پنجم می توان شاهد نصب سیستم های دستیار راننده با فن آوری های جدید بود که در دو برادر بزرگ اش، مگان و تلیسمان نیز دیده می شود.
سپهر عظیمی
گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.