نخستین عکس های رسمی از رنو ساندرو ۲۰۲۰ منتشر شد

نخستین عکس های رسمی از رنو ساندرو ۲۰۲۰ منتشر شد
نخستین بار در سال ۲۰۱۴ و ۲ سال پس از معرفی داچیا ساندرو، شرکت «رنو» از خودروی «ساندرو» رونمایی کرد.

مدیران 777 مدیران 777

اکنون این هاچ بک اقتصادی پرطرف دار، برای سال ۲۰۲۰ به روزرسانی شده است. با وجود این که ممکن است تا هنگام معرفی رسمی خودرو، باز هم شاهد تغییرهای جدید باشیم اما نمایندگی رنو در کشور برزیل اولین عکس های رسمی از نمای جلو و پشت رنو ساندروی ۲۰۲۰ را منتشر کرده است. در قسمت جلوی خودرو، تفاوت اندکی با مدل فیس لیفت ۲۰۱۶ و تفاوت قابل توجه ای را با نمونه موجود در کشور شاهد هستیم. چراغ های C شکل LED، جلوپنجره متفاوت با داچیا و طراحی اسپرت سپر جدید، از جمله تغییرهای نمای جلوی رنو ساندرو ۲۰۲۰ هستند.
 رنو ساندرو ۲۰۲۰
در نمای عقب خودرو، شاهد طراحی جدید چراغ ها هستیم که ظاهر متفاوتی به ساندرو بخشیده اند. به جز چراغ های کشیده LED جدید، طراحی خودرو بر پایه مدل فیس لیفت ۲۰۱۶ انجام گرفته است. نکته جالب این که فایل عکس های رنو ساندروی جدید توسط رنوی برزیل با نام های cvt-front و cvt-back منتشر شده اند. این موضوع می تواند دلیلی بر استفاده از جعبه دنده CVT جدید در رنو ساندرو ۲۰۲۰ باشد که شاید از نوع XTronic شرکت «نیسان» باشد.
 رنو ساندرو ۲۰۲۰
نشان ۱.۶ در پشت خودرو شکی باقی نمی گذارد که ساندروی جدید از پیشرانه ۱.۶ لیتری SCe بهره می برد که ۱۱۳ اسب بخار قدرت تولید می کند. قدرت پیشرانه با استفاده از اتانول (سوخت محبوب در بزریل) به ۱۱۶ اسب بخار افزایش می یابد. با استفاده از جعبه دنده CVT، میزان مصرف سوخت ساندروی جدید هم کاهش خواهد یافت. به احتمال زیاد، یک پیشرانه ۱ لیتری کم حجم هم برای مدل پایه ای خودرو درنظر گرفته می شود. هنوز عکسی از کابین خودرو منتشر نشده است اما با توجه به کابین رنو کپچر جدید که یک کراس اوور اقتصادی محسوب می شود، می توان انتظار داشت ساندرو هم از داشبورد، نمایش گر و پنل های جدید در، بهره ببرد. رنو ساندروی جدید همچنان در کورتیبیای برزیل ساخته می شود و در دیگر کشورهای آمریکای لاتین هم عرضه خواهد شد. افزون بر رنو ساندرو، مطالب منتشرشده خبر از معرفی نسل جدید داچیا ساندرو ساخته شده بر اساس پلتفرم CMF-B رنو می دهند. اطلاعات بیش تر از رنو ساندرو تا هفته های آینده منتشر می شود.
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.