اولین تصویر رسمی از تویوتا RAV4 پلاگین هیبریدی ۲۰۲۱ منتشر شد

تویوتا RAV4 پلاگین هیبرید
«تویوتا» برای سال ۲۰۲۱، نسخه پلاگین هیبریدی از شاسی بلند “RAV4” را معرفی خواهد کرد. این خودرو به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس معرفی خواهد شد اما اکنون تویوتا عکسی رسمی از این خودرو را منتشر کرده است.
تاکنون مشخصات پیشرانه هیبریدی تویوتا RAV4 منتشر نشده است اما به گفته تویوتا، این مدل قدرتمندترین نسخه در خانواده RAV4 خواهد بود. مدل هیبریدی کنونی این خودرو، با بهره مندی از پیشرانه ۲٫۵ لیتری ۴ سیلندر و دو موتور الکتریکی در مجموع ۲۱۹ اسب بخار قدرت تولید می کند. یکی از احتمالات، جایگزینی باتری های نیکل-متال فعلی با نمونه ای به روزرسانی شده خواهد بود.
تویوتا RAV4 پلاگین هیبرید
بهره مندی از باتری های لیتیوم یونی و موتورهای الکتریکی قوی تر، در بهبود عملکرد تویوتا RAV4 پلاگین هیبریدی نقشی بسزا ایفا خواهد کرد. مدل هیبریدی جدید این خودرو از نظر ظاهری هم تغییراتی را تجربه کرده و در قسمت کناری جلوی خودرو، دو چراغ LED به صورت عمودی قرار گرفته است. جلوپنجره تیره و قاب کرومی زیر سپر، از دیگر تغییرات تویوتا RAV4 پلاگین هیبریدی نسبت به دیگر تریم های این خودرو است. رنگ قرمز سوپرسونیک به صورت انحصاری برای RAV4 پلاگین هیبریدی درنظر گرفته شده و نمونه در عکس، از رینگ های کرومی و سقف مشکی بهره می برد. باتوجه به این که این تنها یک تیزر رسمی از سوی تویوتا است، نمی توان در رابطه با قیمت احتمالی خودرو اظهار نظر کرد. باتوجه به به روزرسانی فنی و تکنولوژیکی RAV4 پلاگین هیبریدی، قیمت این خودرو از مدل هیبرید استاندارد کنونی بیش تر خواهد بود. قیمت تویوتا RAV4 هیبریدی ۲۰۲۰ از ۲۹,۲۲۰ دلار به همراه ۱۱۲۰ دلار هزینه تحویل آغاز و تا ۳۷,۷۵۰ دلار برای مدل بالارده لیمیتد افزایش می یابد.
ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.