مزدا ۳ TCR مسابقه ای معرفی شد

مزدا 3 TCR
«مزدا» جدیدترین خودروسازی است که وارد سری مسابقات خودروهای تورینگ شده است. این شرکت، با معرفی مدلی مخصوص از مزدا ۳ با نام TCR، از ژانویه ۲۰۲۰ وارد مسابقات می شود. همچنین این خودرو با قیمت ۱۷۵ هزار دلار برای تیم های خصوصی قابل سفارش خواهد بود. ساختار کلی بدنه براساس مدل هاچ بک مزدا ۳ شکل گرفته است اما در قسمت عقب این خودرو، قطعات آیرودینامیکی مخصوصی همچون بادشکن جلو، رکاب های متفاوت و باله عقب ثابت بزرگ نصب شده اند.
مزدا 3 TCR
مزدا همچنان مشغول ارتقای پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ این خودرو است. این پیشرانه ۳۵۰ اسب بخار قدرت تولید خواهد کرد و با جعبه دنده ۶ دنده با پدال شیفتر عرضه می شود. خودرو با همکاری تیم “Long Road Racing” تولید شده است که پیش تر مسئولیت توسعه خودروی مسابقه ای مزدا MX5 کاپ را برعهده داشت.
مزدا 3 TCR
اکنون مزدا ۳ مسابقه ای می تواند در تمامی ۳۶ مرحله مسابقات TCR شرکت داشته باشد. «ماشیرو مورو»، مدیر بخش خودروهای مزدا در آمریکای شمالی می گوید: «مسابقات TCR فرصتی بسیار خوب برای معرفی مزدا ۳ جدید و راهی مخصوص مشتریان ما برای رقابت در خودروهای مزدا است.»
سری مسابقات TCR با حضور خودروهای تولیدی مشهوری همچون رنو مگان RS، سئات لئون، سوبارو WRX STI، فولکس واگن گلف GTI، هیوندای ولوستر N و هوندا سیویک تایپ R برگزار می شود.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.