لندروور دیفندر جدید، شکار عکاسان صنعتی شد

تصاویر جاسوسی لندروور دیفندر جدید
اگرچه شاید تست یک شاسی بلند آف رودی در پیست نوربرگ رینگ (جهنم سبز) عجیب به نظر آید، اما اکنون گویی لندروور این مکان را برای تست های اولیه نسل جدید «دیفندر» مناسب دیده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

اتاق قدیمی دیفندر افسانه ای، سرانجام پس از سال ها خدمت در کشورهای مختلف، برای همیشه بازنشسته شد، اما این به معنای خط پایان برای دیفندر نیست! مدت هاست لندروور در تدارک نسل جدید این خودرو با المان های به روز است.
همان طور که از تصاویر جاسوسی منتشر شده از دیفندر جدید در نوربرگ رینگ مشخص است، این نسل دیگر به اندازه نسل های پیشین از فرم جعبه ای و سنتی پیروی نمی کند. هر چند تلاش طراحان بر آن بوده است تا حد امکان، به المان های اصلی اتاق قدیم وفادار بمانند. اگرچه برچسب های استتاری در پنهان کردن ابعاد و زوایای خودرو موفق بوده اند، اما ظاهر کلی دیفندر تا حد زیادی پیداست.
تصاویر جاسوسی لندروور دیفندر جدید
خودرویی که تصاویر جاسوسی آن در نوربرگ رینگ گرفته شده، مدل چهاردر با کد ۱۱۰ است. اثری از برچسب های مخفی کننده بر روی تایرها دیده نمی شود. بنا به اطلاعات رسیده، دیفندر جدید کراس اووری تمام آف رودی است که از سیستم تعلیق مستقل بهره می برد. البته به احتمال زیاد، طرف داران سنتی دیفندر به سختی قادر به پذیرفتن جانشینی این محصول با اتاق قدیم خواهند بود. اما در هر صورت، دیفندر، فرم جدیدی به خود گرفته است که بیش تر با معیارهای قرن بیست و یکم، هماهنگی دارد. ضمن این که کمپانی باتجربه ای چون «لندروور»، آن چنان بر روی توانایی های آف رودی این خودرو کار کرده است که به یقین، رضایت بسیاری از مالکان مدل های قدیمی دیفندر و مشریان جدید را برآورده می کند.
تصاویر جاسوسی لندروور دیفندر جدید
تصاویر جاسوسی لندروور دیفندر جدید
مهم ترین چیزی که می تواند دل سردی طرف داران دیفندر را به همراه داشته باشد، پیشرانه ۲٫۰ لیتری توربو دیزل این خودرو است که در زیر کاپوت آرام گرفته است. شاید این پیشرانه از پیشرانه های سابق دیفندر کوچک تر باشد، اما هرگز کمبود قدرت در آن دیده نمی شود که خدشه ای به شجره نامه پرافتخار این محصول وارد کند. آن چه بدیهی به نظر می رسد، دیفندر جدید در پیمایش های شهری به مراتب نرم تر و کاربردی تر از گذشته شده است. در هر حال، قضاوت نهایی را به زمان رونمایی رسمی این خودرو موکول می کنیم. نمونه اولیه دیفندر جدید، در فستیوال گوود وود ۲۰۱۹ امسال به نمایش در می آید. اما تا پیش از نمایشگاه فرانکفورت در ماه سپتامبر، نمی توان منتظر انتشار اطلاعات فنی رسمی آن بود. فروش این خودرو از ابتدای سال ۲۰۲۰ در اروپا و از پایان همین سال، در آمریکا آغاز می گردد.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.