قیمت پژو ۲۰۷i پانوراما دنده ای اعلام شد – شهریور ۹۹

پژو 207i پانوراما

بعد از ظهر امروز گروه صنعتی ایران خودرو قیمت سری اول «پژو ۲۰۷i پانوراما دنده ای» را اعلام کرد. به گفته مدیران ایران خودرو، دارندگان حواله های مربوط به سه ماهه دوم سال جاری با قیمت کمتری خودرو را تحویل خواهند گرفت و عدد اعلام شده صرفا برای مشتریان سری اول است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، در حال حاضر قیمت ۱۵۶ میلیون تومان برای ۲۰۷i پانوراما دنده ای اعلام شده و بر اساس فرایند قیمت گذاری شورای رقابت، این عدد صرفا برای مشتریان با موعد تحویل تابستان ۹۹ است. به گفته مدیران ارشد شورای رقابت و گروه صنعتی ایران خودرو، هرگونه تغییر قیمت برای حواله های پاییز به بعد پژو ۲۰۷i پانوراما دنده ای وجود دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

حتماً بخوانید: پژو ۲۰۷i جدید معرفی شد + مشخصات فنی

حتماً بخوانید: قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک اعلام شد – شهریور ۹۹

در کنار اعلام قیمت این هاچ بک آپشنال، گروه صنعتی ایران خودرو قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک را هم اعلام کرد. حال شاهد هستیم که گویا شورای رقابت عدد قطعی ۲۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را برای مشتریان سری اول این خودرو در نظر گرفته است. جالب است که به گفته برخی مسئولان صاحب نظر، این قیمت عددی مناسب است و به هیچ وجه گران به حساب نمی آید. این در حالی است که هفته گذشته مشتریان دنا پلاس توربو اتوماتیک، از اعلام قیمت این خودرو در محدوده ۲۵۰ میلیون تومان نارضایتی خود را به رسانه ها اعلام کرده بودند.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.