قیمت جدید میتسوبیشی لنسر در آخرین شرایط فروش آرین موتور

قیمت جدید میتسوبیشی لنسر در آخرین شرایط فروش آرین موتور
شرکت ” آرین موتور پویا ” به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن در ایران، به تازگی جدیدترین شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات خود را اعلام کرده است. در این فهرست بهای رسمی میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۸ با افزایش قیمت ذکر شده است.

مدیران 777 مدیران 777

بر اساس بخشنامه فروش ” آرین موتور پویا “، در حال حاضر امکان خرید میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، میراژ، لنسر و ASX با مدل ۲۰۱۸ به صورت نقدی و مشارکتی امکان پذیر است. به غیر از اوتلندر ۲۰۱۸، دیگر خودروهای نام برده امکان خرید به صورت اقساطی را دارند. همچنین در این طرح فروش اعلام شده که بهای میتسوبیشی ASX و میراژ با سال ساخت ۲۰۱۸ قطعی نیست و احتمال دارد عدد ۲۵۹ میلیون تومان برای ASX و ۱۱۲ میلیون تومان برای میراژ در زمان تحویل تغییر کند. در این طرح فروش تنها میتسوبیشی لنسر، اوتلندر ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در ۳۰ روز کاری به دست خریداران می رسد و میراژ در ۶۰ روز کاری و ASX در ۹۰ روز کاری تحویل داده می شود.
همچنین در طرح فروش نقدی مشارکتی نیز با موعدهای تحویل ۱۲۰ روز کاری تنها اوتلندر، میراژ و ASX با مدل ۲۰۱۸ امکان ثبت نام دارند و مشتریان باید دقت کنند که در این بخشنامه و قراردادها، قیمت نهایی خودرو علی الحساب در نظر گرفته می شود.
شرکت ” آرین موتور پویا ” به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن، در این بخشنامه قیمت بیش تر خودروهای خود را نسبت به شرایط فروش قبلی خود تغییر نداده است. تنها میتسوبیشی لنسر که پیش از این با قیمت غیر قطعی به فروش می رسید، از این پس بهای رسمی ۲۱۰ میلیون تومان را پیدا کرده است که پیش تر در بازار خودرو و نمایندگی ها، قیمتی کم تر از ۲۰۰ میلیون تومان برای آن اعلام می شد. همچنین در این شرایط فروش، نامی از میتسوبیشی اوتلندر PHEV برده نشده است و احتمال دارد در هفته های آتی، دوباره این خودرو به فهرست فروش ” آرین موتور پویا ” اضافه شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.