قیمت ام وی ام ۳۱۵ پلاس در بازار آزاد مشخص شد

ام وی ام 315 پلاس

شرکت خودروسازی «مدیران خودرو» که به تازگی تحویل «ام وی ام ۳۱۵ پلاس» را آغاز کرده است، نسخه های پلاک شده این هاچ بک کراس را به نمایندگی های خود فرستاده و حال برخی دلالان قیمت هایی را برای فروش این خودرو به صورت آزاد در نظر گرفته اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ در حال حاضر نمایندگان مدیران خودرو ام وی ام ۳۱۵ پلاس را با قیمت قطعی ۲۹۰ میلیون تومان و با موعد تحویل ۳۰ تا ۴۵ روز ثبت نام می کنند و همچنین شرایط فروش اقساطی را هم برای خریداران در نظر گرفته اند. با این وجود تحویل سری اول این خودروی چینی باعث شده تا هم زمان با وجود طرح های فروش، ام وی ام ۳۱۵ پلاس در بازار آزاد هم قیمت گذاری شود.

حتماً بخوانید: محصول جدید مدیران خودرو مشخص شد + تصاویر

با توجه به آگهی های منتشر شده در فضای مجازی، دلالان و سرمایه گذاران قیمت های مختلفی را برای این خودروی جدید اعلام می کنند. برخی آگهی ها بیانگر آن است که دارندگان نسخه های صفر کیلومتر MVM 315 Plus، ارزش حدود ۳۱۰ تا ۳۲۰ میلیون تومان را برای خودرویشان در نظر گرفته اند. البته که هنوز این خودرو با چنین قیمت هایی معامله نشده و همچنان پیشنهاد عددی فروشندگان در حد یک عدد و آگهی باقی مانده است.

اما با وجود چنین عددهایی، برخی نمایشگاه داران تهرانی و همچنین وبسایت های فروش خودرو قیمت معامله ای ام وی ام ۳۱۵ پلاس در بازار آزاد را در محدوده ۲۸۰ میلیون تومان اعلام می کنند. با پیگیری های انجام شده مشخص شد که برخی نمایندگی های مدیران خودرو، برای جذب نقدینگی بیشتر و سریعتر بر روی کمیسیون فروش خود تخفیف قائل شده اند و ۳۱۵ پلاس را با قیمتی کمتر از بهای کارخانه برای فروش گذاشته اند.

پیش از این هم شاهد بودیم که برخی نمایندگی های مدیران خودرو برای فروش بیشتر، تخفیف هایی را بر روی حق کمیسیون اعمال می کردند و به این ترتیب، خودروها را با قیمتی کمتر از کارخانه به فروش می گذاشتند. در حال حاضر برای اکثر محصولات مدیران خودرو چنین ماجرایی صدق می کند و به همین دلیل است که بیشتر مواقع در بازار آزاد، قیمت خودروهای ام وی ام و چری کمتر از بهای مصوب اعلام می شود.

معرفی ام وی ام ۳۱۵ پلاس

ام وی ام ۳۱۵ پلاس به عنوان نسخه فیس لیفت و ارتقا یافته ۳۱۵ هاچ بک شناخته می شود. این خودرو به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۱۰۵ تا ۱۰۷ اسب بخار مجهز است و گشتاور ۱۴۰ نیوتن متر را تولید می کند. جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک استپ گیت هم توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی ۳۱۵ پلاس می رساند. با توجه به سطح امکانات درنظر گرفته شده برای ام وی ام ۳۱۵ پلاس و مشخصات فنی، می توان این خودرو را نسخه ساده تر ام وی ام X22 اتوماتیک دانست. در ۳۱۵ پلاس امکاناتی نظیر سانروف، سیستم کنترل پایداری، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور نور، سنسور باد لاستیک، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی و… وجود دارد.

ام وی ام 315 پلاس

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.