فصل پنجم را به صورت رایگان در فیلیمو تماشا کنید [تکمیل فصل ۵]

فیلیمو
چند وقتی است که این امکان برای مخاطبان اسب بخار فراهم شده تا قسمت های فصل پنجم این برنامه را به صورت رایگان از تلویزیون اینترنتی فیلیمو تماشا کنند.
بر اساس قوانین فیلیمو مشترکین این تلویزیون اینترنتی می توانند تا با اینترنت هایی چون مخابرات، آسیا تک، مبین نت، های وب، پارس آنلاین، پیشگامان، فن آوا و… قسمت های فصل پنجم اسب بخار را به صورت رایگان و بدون مصرف حجم اینترنت تماشا نمایند. همچنین دارندگان اینترنت های شاتل، همراه اول و رایتل نیز با ۵۰ درصد تخفیف می توانند مجموعه فصل پنجم این برنامه را در این تلویزیون اینترنتی ببینند. از سویی دارندگان اینترنت های ایرانسل بدون خرید اشتراک فیلیمو امکان تماشای برنامه های این تلویزیون را دارند و در صورتی که اشتراک های فیلیمو را خریداری کنند، هزینه مصرفی اینترنتشان نصف خواهد شد.
نمایش فصل پنجم اسب بخار از تیر ماه سال جاری در فیلیمو آغاز شده و این امکان برای مخاطبان اسب بخار وجود دارد تا برنامه ها را با کیفیت بالا و هزینه کمتر نیز تماشا نمایند.

مدیران 777 مدیران 777

بروزرسانی

پس از پایان فصل پنجم اسب بخار با ۱۳ قسمت، کانال ما در فیلیمو نیز بروزرسانی شده است و تمام قسمت های این مجموعه بر روی این وبسایت قرار گرفت. شما عزیزان می توانید با تماشای مجموعه اسب بخار از طریق فیلیمو از ما حمایت کنید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

برای ورود به کانال اسب بخار در فیلیمو بر روی لینک کلیک نمایید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.