فورد موستانگ RTR سری ۱ معرفی شد

فورد موستانگ RTR سری 1 معرفی شد
فورد در حال همکاری با کمیته مسابقات قهرمانی دریفت ” وان گیتین ” است. بنابراین باید بار دیگر شاهد ظهور خودرو های RTR در قالب ویرایشی محدود از موستانگ باشیم. موستانگ RTR سری ۱ با به روز رسانی ظاهری و سیستم تعلیق بهبود یافته، آمده است، اما این ویرایش تنها در تعداد محدود ۵۰۰ دستگاه به تولید خواهد رسید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

موستانگ RTR سری ۱ به یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲٫۳ لیتری توربوشارژ از خانواده پیشرانه های ” اکو بوست ” یا ۸ سیلندر ۵٫۰ لیتری تنفس طبیعی از نوع ” کایوت ” مجهز می شود. تمام این خودروها با بسته موسوم به Performance Pack 1 می آیند که شامل تیون اختصاصی شاسی، ترمز های تقویت شده و موارد دیگر می شود. سیستم تعلیق طراحی شده برای این خودرو، به میله های نوسان کننده قابل تنظیم مجهز شده است. با این ویژگی، موستانگ آماده است بار دیگر در رقابت های دریفت و مسابقات چند ساعتی، رکورد شکنی کند.
افزون بر تمام ویژگی های فنی گفته شده، موستانگ RTR سری ۱ با جلو پنجره جدیدی عرضه می شود که از جنبه آیرودینامیکی ارتقا یافته است. دو چراغ روشنایی نیز برای ایجاد تمایز میان این ویرایش و دیگر نسخه های موستانگ، در دو سوی جلو پنجره
جا نمایی شده اند. فلاپ نقابی جدیدی نیز به جای اسپویلر در قسمت عقب طراحی شده است.


فورد مجموعه ای مبهوت کننده برای رینگ و تایر های RTR در نظر گرفته است. چرخ های ۹٫۵ × ۱۹ اینچ برای جلو و ۱۰× ۱۹ اینچی در عقب. درون کابین، RTR با شیفتر دنده اسپرت و پوشش حصیری منحصر به فرد در کف اتاق، تزیین شده است. پدال های آلومینیومی در کنار نور پردازی فضای پای سرنشینان جلو، زیبایی های کابین این خودرو را تکمیل می کنند. موستانگ های مجهز به کیت RTR از وارانتی ( گارانتی تعویض ) محدود کمپانی فورد بر خوردار هستند. فورد فروش این ویرایش جدید را به زودی از سال ۲۰۱۹ آغاز می کند.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.