فروش متنوع پیکاپ ریچ

پیکاپ ریچ

طبق اعلام شرکت سایپا فروش متنوع پیکاپ ریچ دو دیفرانسیل در وبسایت رسمی فروش این شرکت همچنان ادامه دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

شرایط عمومی بحشنامه

  • هر کد ملی فقط می تواند یک خودرو ثبت نام کند
  • ثبت نام برای افراد بالای ۱۸ سال مجاز می باشد

پیش فروش پیکاپ ریچ دوکابین دو دیفرانسیل

مبلغ مورد نیاز برای پیش خرید این خودرو ۷۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. سود مشارکت و سود انصرافی در این طرح به ترتیب ۱۵ و ۱۲ درصد از طرف شرکت سایپا در نظر گرفته شده است. دعوت نامه ها در اسفند ماه امسال (۹۸) ارسال می گردند که قیمت نهایی خودرو نیز همزمان با ارسال دعوت نامه مشخص می شود.

مدیران 777 مدیران 777

پیش فروش اعتباری پیکاپ ریچ دوکابین دو دیفرانسیل

پیش فروش اعتباری پیکاپ ریچ دو کابین دو دیفرانسیل با مبلغ ۸۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان انجام می گیر. تسهیلات در نظر گرفته شده در این طرح ۵۰ میلیون تومان با باز پرداخت ۲۴ ماهه است. لازم به ذکر است که قیمت نهایی خودرو قطعی نیست و در زمان ارسال دعوت نامه ها در تاریخ مشخص می شود.سود مشارکت ۱۵درصد و سود انصراف ۱۲ درصد برای این طرح در نظر گرفته شده است.

فروش فوری اعتباری پیکاپ ریچ دوکابین دو دیفرانسیل

پیش پرداخت ۱۳۴میلیون و ۸۰۰ هزار تومان با تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۲ساله (به صورت ۶ چک ۴ ماهه) با ۱۸درصد سود سالانه در نظر گرفته شده است. تحویل این خودرو ۳۰ روز پس از تایید و تکمیل مدارک. در این طرح امکان خرید انصرافی وجود ندارد.

فروش فوری پیکاپ ریچ دوکابین دو دیفرانسیل

تحویل یک ماهه پس از پذیرش فروش به صورت روزانه. در این طرح امکان خرید انصرافی وجود ندارد. مبلغ قابل پرداخت ۱۸۴میلیون تومان و ۸۰۰ هزار تومان است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.