عملکرد خارق العاده پژو ۲۰۷ تقویت شده در رقابت هیل کلایمب + ویدیو

پژو 207

به تازگی یک دستگاه «پژو ۲۰۷» رالی با پیشرانه فرمول رنو در مسابقات هیل کلایمب Leadfoot شرکت کرده و نمایش هیجان انگیزی را از خود برجای گذاشته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پژو ۲۰۷ در ایران به عنوان یک هاچ بک پرطرف دار شناخته می شود. البته پیشرانه TU5 این خودرو قدرت چندانی ندارد که بتوان از آن به عنوان یک هاچ بک اسپرت نام برد. با این وجود، در کشور نیوزلند نمونه ای تقویت شده از پژو ۲۰۷ با لقب MC2 وجود دارد که قدرت خارق العاده ای تولید می کند. این خودرو با بهره گیری از پیشرانه ۳٫۵ لیتری ۶ سیلندر خودروی فرمول رنو، ۴۵۰ اسب بخار قدرت در ۸۵۰۰ دور بر دقیقه تولید می کند. قدرتی که، با توجه به وزن و ابعاد کم ۲۰۷، سرعت و چابکی خارق العاده ای را به خودرو هدیه می دهد. همچنین یکی دیگر از نکات جذاب ۲۰۷ MC2، صدای پیشرانه آن است که به خودروهای فرمول ۱ شباهت دارد.

مدیران 777 مدیران 777
پژو 207

سیستم انتقال قدرت نیز اکنون به جای چرخ های جلو، به تمامی چرخ ها صورت می گیرد تا یک خودروی رالی تمام عیار را شاهد باشیم. شایان ذکر است که پیشرانه با جعبه دنده ۶ دنده SADEV مسابقه ای هماهنگ شده است. با این مشخصات فنی، پژو ۲۰۷ مسابقه ای تنها در مدت زمان ۲٫۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. شاید باورش سخت باشد، اما سرعت گیری صفر تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها در ۷ ثانیه انجام می گیرد. این خودرو در مسابقات هیل کلایمب مختلفی تاکنون شرکت کرده و در اکثر مسابقات عملکرد مناسبی از خود نشان داده است. بدون هیچ گونه توضیح اضافی، شما را به تماشای ویدیوی جذاب پژو ۲۰۷ MC2 دعوت می کنیم.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

۳ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.