ضعف رنگ همچنان در خودروهای مدیران خودرو وجود دارد؟

چری مدیران خودرو
چندی پیش تصویری در فضای مجازی منتشر شد که یک دستگاه چری تیگو۵ در بخش هایی از بدنه با مشکل ریزش رنگ مواجه شده بود و بعد از آن که شرکت جواب واضحی به او نداده بود، اعتراض خود را در فضای مجازی منتشر کرد و بعد از آن هم پیگیری صورت نگرفت که بالاخره داستان آن ریختگی رنگ از چه قرار بوده و مدیران خودرو چگونه نظر او را جلب کرده است؟
چری تیگو5
شرکت مدیران خودرو به عنوان شریک تجاری چری در ایران، چند سالی است که محصولات جذابی را از نگاه مشتریان به بازار ایران عرضه کرده است. خودروهایی که عموما با قیمت رقابتی به بازار آمده اند و توانسته اند فروش خوبی را ثبت کنند. در سال ۹۵ برنامه این شرکت بر مبنا معرفی چهار محصول جدید بسته شده است و تا به امروز شاهد آن بودیم که دو خودرو چری آریزو۵ و MVM X33S به بازار عرضه شده است. تنوع رنگ بالای محصولات مدیران خودرو یکی از مزایای این شرکت محسوب می شود. همچنین شرایط فروش متغییر مدیران خودرو باعث شده تا افراد زیادی برای خرید خودروهای اقساطی به این شرکت مراجعه کنند. ولی بحث کیفیت یکی از مسائل مهم به شمار می آید که امروز باعث شده هنوز مونتاژکاران چینی نتوانند فروشی مانند سایر برندهای اصیل را در ایران تجربه کنند. روزی برندهای نوظهور چینی اعتبار خودروسازان ایرانی را به خطر می انداختند، اما امروز با توجه به برخی شواهد و گزارش ها، گاهی مونتاژکاران ایرانی به اعتبار چینی ها لطمه می زنند. کمپانی چری در بازار چین سهم به نسبت خوبی را دارد و در برخی استان های آن کشور، فروش بالایی را به خاطر کیفیت به نسبت خوب خودروهایش تجربه می کند. در بازار ایران هم چند وقتی است که کیفیت مواد به کار رفته در قطعات خودرو چری و ام وی ام افزایش پیدا کرده است. ولی هنوز در بحث مونتاژ ضعف های اساسی وجود دارد. امروز خبرنگار «گروه مستند اسب بخار» تصویری را در شرق تهران شکار کرده که گویا چری تیگو۵ با ریزش رنگ سپر مواجه شده است. همان طور که در تصویر مشخص است، ریزش رنگ در دو نقطه سپر واقع شده و احتمالا افزایش پیدا خواهد کرد. شاید ریختن رنگ سپر آن ها با برخی خودروسازان داخلی در ایران طبیعی باشد! ولی باید به یاد آوریم که امروز چری تیگو۵ در فولترین نسخه که بیشترین آمار تولید و تقاضا را دارد، ۹۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. به عبارتی فردی بودجه ۱۰۰ میلیون تومان خودرویی می خرد که احتمالا در بخش رنگ بدنه با ضعف مواجه است و از همه عجیبتر اینکه مدیرعامل چینی شرکت مدیران خودرو، تیگو۵ را با کراس اوورهای کره ای در یک رده می داند!
شاید بهتر باشد که مدیران خودرو به عنوان یک مقام مسئول در خصوص برخی ایرادات در خطوط مونتاژ خود گزارشی اعلام کند. البته احتمال دارد که این تصویر مربوط به خودروهای سری اول این شرکت باشد و در تولیدات جدید مسئله ریزش رنگ حل شده باشد.
گروه مستند اسب بخار

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.