شورولت کوروت C8، شکار جاسوسان صنعتی شد

شورولت کوروت C8، شکار جاسوسان صنعتی شد
نسل جدید “شورولت کوروت” که سوپر اسپرتی موتور وسط است، همچنان مراحل تست و بررسی خود را در جاده های میشیگان آمریکا می گذراند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تصویرهای جاسوسی ای که به دست وب سایت “موتور وان” رسیده است، توسط عکاس صنعتی “دیوید مکداد” (David McDade) شکار شده اند و شمایل کلی نسل بعدی کوروت را به نمایش می گذارند. این تصاویر، نمای عقب کوروت C8 را در ابعادی بزرگ نشان می دهند. خلاف تست های قبلی، این بار مهندسان شورولت، چراغ های عقب را پوشانده اند اما از دیفیوزر بزرگ عقب غفلت کرده اند.
در این جا چهار خروجی دایره ای اگزوز دیده می شود که به صورت دوتایی در دو سوی سپر جانمایی شده اند. همچنین یک بال بزرگ ثابت روی عرشه عقب دیده می شود. زاویه شیشه عقب به گونه ای است که احتمال دسترسی به موتور را افزایش می دهد. این نسخه در حال آزمایش چنان با برچسب های مخصوص پوشانده شده است که امکان تشخیص بسیاری از موارد از بین می رود. در این میان تنها یک عکس از نمای جلوی کوروت C8 وجود دارد، اما در این عکس، چهره واضحی از خودرو دیده نمی شود. خوش بختانه در تصاویر جاسوسی قبلی، نمای کامل تری از پوزه خودرو را در اختیار داشتیم. در هر صورت به نظر می آید کوروت C8 با دماغه ای تهاجمی تر از پیش طراحی شده است و ورودی های هوای بزرگ در سپر جلو نیز سعی بر افزایش خشونت ظاهری این سوپر اسپرت گانگستری دارند. همچنین چراغ های جلو با خطوط تیزتری نسبت به گذشته، شکل گرفته اند.
شورولت کوروت C8، شکار جاسوسان صنعتی شد
ویژگی های فنی کوروت C8 موتور وسط، همچنان به شکل راز باقی مانده است. اطلاعاتی که تاکنون به دست رسانه ها رسیده، نشان می دهند نسخه پایه C8 با گونه ای ارتقا یافته از موتور ۶٫۲ لیتری ۸ سیلندر کنونی به دست مشتریان خواهد رسید. این پیشرانه بنا به اطلاعات فاش شده ۵۲۰ اسب بخار، قدرت تولید می کند. برای نسخه های GT و گرند اسپرت نیز ادعا می شود پیشرانه ۸ سیلندر از نوع تویین توربو در نظر گرفته شده است که حتا توان بیش تری دارند. گزارش های اخیر بیان می کنند نسخه های قدرتمندتری از کوروت هم در راه تولید هستند که در حال حاضر مهندسان کمپانی شورولت به سختی روی آن ها کار می کنند. کوروت موتور وسط جدید به احتمال فراوان در یک مراسم اختصاصی در تابستان پیش رو به جهانیان معرفی می شود.


سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

مدیران 777 مدیران 777

منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.