شورولت کامارو نسل سه زنده می شود!

شورولت کامارو نسل سه
آینده «شورولت کامارو» در هاله ای از ابهام قرار دارد. اما رندر جدیدی از Sketch Monkey منتشر شده است که نشان می دهد اگر طراحی نسل آینده کامارو بر عهده طراحان “Bowtie” باشد، چه اتفاقی رخ می دهد.
این گروه طراحی ترجیح می دهند المان های کامارو نسل سوم را به شکلی رادیکال در مدل جدید پیاده سازی کنند. درواقع این طرح، المان های اصلی مدل کلاسیک را حفظ کرده است، اما از چراغ ها و جلوپنجره مدرن تری سود می برد.
Sketch Monkey می گوید که کانسپت آن ها در پشت پرده این رندر است که یک بازطراحی کامل از نسل سوم کامارو محسوب می شود. آن ها طراحی خودرو را با خطوط و زاویه های بیش تری همراه کرده اند و برخی از عناصر و المان هایی که دیگر با طراحی مدرن امروزی همخوانی ندارند را از روی آن برداشته اند. همچون برخی از خطوط برجسته پوزه خودرو که دیگر جایی در مدل جدید ندارند. از دیگر تغییرات ظاهری مهم، نصب جلوپنجره در حد فاصل دو چراغ جلو است. این قسمت در مدل های کلاسیک، با ورق همرنگ بدنه پر شده بود. درواقع تیم طراحی با تغییر این بخش، از امضای ظاهری اصلی نسل سوم، فاصله گرفته اند.
ایده Sketch Monkey در بازطراحی کامارو نسل سه، خودرویی به وجود آورده است که تا حدودی به شورولت مونت کارلو SS مدل ۱۹۸۰ شباهت دارد. از سویی، تصاویر جاسوسی جدیدی هم که از یک دستگاه کامارو نسل سه زرد رنگ در پیست شکار شده است، نشان از آن دارد که شورولت بی شک در آینده، برنامه هایی برای این اتاق از کامارو در سر می پروراند. خودروی مشاهده شده در تصاویر جاسوسی، مجهز به رول بار است. همچنین به گفته شاهدان محلی، سر و صدایی که از حرکت این خودرو بلند می شده، شاید نشان از وجود یک جعبه دنده ۶ دنده دستی در آن باشد! این خودرو به بادی کیت GM Performance مجهز بوده که به نظر می رسد در قسمت هایی همچون سپر جلو و عقب، دوباره با قطعاتی جدید طراحی شده است.
اکنون حدس و گمان ها خبر از آن دارند که شورولت تا سال ۲۰۲۳، به تولید نسل کنونی کامارو ادامه می دهد. گویا پس از آن قرار است کمپانی آمریکایی، نام کامارو را برای نخستین بار در قالب یک اسپرت الکتریکی زنده نگه دارد. اگر این اتفاق بیافتد، پس نباید انتظار داشته باشید که ورود کامارو الکتریکی با بازنشستگی نسل کنونی، همزمان شود.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.