شرایط فروش کاپرا ۲ با افزایش قیمت اعلام شد – اردیبهشت ۹۹

کاپرا 2 بهمن موتور

شرکت بهمن موتور به عنوان زیر مجموعه گروه بهمن، به تازگی شرایط فروش پیکاپ دو دیفرانسیل خود را اعلام کرده است. در این اطلاعیه مجددا قیمت رسمی کاپرا ۲ افزایش پیدا کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

پیکاپ کاپرا ۲ که ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ افزایش قیمتی را نسبت به سال قبل تجربه کرد و با قیمت مصوب ۳۰۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسید، حال دوباره با رشد قیمت کارخانه ای مواجه شده و بهای رسمی آن ۳۱۶ میلیون و ۴۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است. بر اساس اطلاعیه فروش بهمن موتور، کاپرا ۲های ثبت نامی در این طرح در هفته سوم خرداد ماه و با مدل ۱۳۹۹ به دست مشتریان خواهند رسید. خودروهای تحویلی سفید خواهند بود و مشتریان می توانند از ۲۱ اردیبهشت نسبت به خرید نقدی این خودرو اقدام نمایند و به صورت اینترنتی فرایند ثبت نام را پشت سر بگذارند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

کاپرا ۲ نمونه فیس لیفت و بزرگتر کاپرا اولیه است و به پیشرانه ۲٫۴ لیتری ۱۲۴٫۷ اسب بخار و ۲۰۰ نیوتن متر مجهز است. جعبه دنده ۵ سرعته دستی این پیکاپ، توان پیشرانه را به چرخ های جلو و عقب منتقل می کند. با توجه به سبک فنی کاپرا ۲ می توان این خودرو را در حالت تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین قرار داد. دو کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، چراغ روشنایی روز، ترمز ABS و EBD، نمایشگر لمسی، شیشه ها و آینه های برقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دوربین دنده عقب، رهیاب ماهواره ای و… از جمله امکانات کاپرا۲ به حساب می آید.

کاپرا 2 بهمن موتور

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.