شرایط فروش فوری نیسان جوک اعلام شد – آذر ۹۸

نیسان جوک اسپرت
شرکت «جهان نوین آریا» به عنوان نماینده «نیسان» در ایران، صبح امروز شرایط فروش فوری نیسان جوک اسپرت و پلاتینیوم را اعلام کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بر اساس شرایط فروش اعلام شده، خودروها با مدل ۲۰۱۷ و به صورت فوری به خریداران تحویل داده می شود و گارانتی ۳ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر هم در نظر گرفته شده است. طبق اعلام کارشناس فروش جهان نوین آریا، جوک پلاتینیوم ۲۰۱۷ در رنگ های سفید، نوک مدادی و قرمز عرضه می شود و مشتریان می توانند تا نیسان جوک اسپرت ۲۰۱۷ را در رنگ های سفید، قرمز و زرد خریداری نمایند.
این شرکت بهای تمام شده نیسان جوک پلاتینیوم ۲۰۱۷ را ۴۴۰ میلیون تومان اعلام کرده و قیمت ۵۴۰ میلیون تومان را برای جوک اسپرت ۲۰۱۷ در نظر گرفته است.
لازم به ذکر است که شرکت جهان نوین آریا بر روی اینستاگرام رسمی خود از فروش محدود این خودروها خبر داده و اعلام کرده که مشتریان با تماس مستقیم با شرکت، می توانند از جزئیات این طرح آگاه شوند.
با توجه به امکان ترخیص خودروهای مانده در گمرک، برخی شرکت هایی که تعهد فروش در قبال مشتریان ثبت نامی خود ندارند، مازاد محموله های گمرکی خود را پس از ترخیص و اخذ مجوز شماره گذاری به فروش می گذارند. شرکت هایی چون پرشیا خودرو، جهان نوین آریا، کرمان موتور، کیان موتور وارنا و آسان موتور از جمله این شرکت ها به حساب می آیند.


شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای آشنایی بیشتر با این خودرو، ویدیوی تست و بررسی نیسان جوک اسپرت در فصل پنجم اسب بخار و ویدیوی شتاب نیسان جوک اسپرت را با کلیک بر روی لینک تماشا نمایید.


پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.