سقوط قیمت شدید پراید در بازار/ کاهش قیمت خودرو ادامه دارد

سایپا 131 پراید

امروز رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد که موج کاهش قیمت شدید خودروها در بازار آزاد آغاز شده و اکثر دلالان و دارندگان خودرو سعی دارند تا هرچه سریعتر خودرویشان را بفروشند. همچنین نبود مشتری در شرایط فعلی، سبب سرعت گرفتن موج کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، حال با پیروزی «جو بایدن» در انتخابات آمریکا شاهد هستیم که برخی دلالان سعی دارند تا همین امشب خودروهایشان را قولنامه کنند و برای همین، قیمت های کمتری نسبت به بعدازظهر امروز به مشتریان اعلام می نمایند. در این بین، قیمت پراید کاهش چشم گیری را به نسبت روزهای قبل داشته است. رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در مصاحبه های خود را رسانه ها اعلام کرد که موج کاهش قیمت در بازار آزاد واقعیت دارد و در حال حاضر، قیمت خودروها به شکل عجیبی در حال افت است. در این بین که پراید ۱۳۱ کاهش قیمت به نسبت زیادی را تجربه کرده و به صورت ساعتی، قیمت آن در این روزها کم شده است.

حتماً بخوانید: فوری/ بایدن رئیس جمهور شد و سقوط قیمت خودرو در بازار قطعی!

پراید ۱۳۱ که در اوایل هفته گذشته قیمتی در محدوده ۱۲۵ تا ۱۲۸ میلیون تومان را تجربه می کرد، در اواخر هفته به محدوده کمتر از ۱۱۵ میلیون تومان آمد. حال با آغاز هفته جدید شاهد بودیم که صبح امروز، دلالان قیمت پراید ۱۳۱ را کمتر از ۱۱۰ میلیون تومان اعلام می کردند و در هنگام بعدازظهر، قیمتی در محدوده ۱۰۸ میلیون تومان را برای نسخه صفر کیلومتر آن در نظر گرفته بودند. اما حالا که خبر پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا منتشر شده است، برخی کانال ها و گروه های دلالی خودرو در تلاش هستند تا با اعلام قیمت کمتر معامله هایی را به ثبت رسانند و نگذارند تا فروش خودروهایشان را فردا موکول شود.

در این بین می بینیم که برخی دلالان و سرمایه گذاران برای روی پراید، با نشر آگهی های فروش این خودرو در فضای مجازی، سعی دارند تا هرچه سریعتر پراید ۱۳۱ خود را به پول نقد تبدیل کنند. نکته جالب اینجاست که در دقایق گذشته متن برخی آگهی های پراید تغییر کرده و در توضیحات آگهی های بیشتر خودروها اعلام شده که به علت نیاز مالی، حاضر به معامله خودرو با قیمت کمتر از بازار هستند. پراید ۱۳۱ مدل ۱۳۹۹ سفید رنگ که تا چند ساعت قبل قیمت ۱۰۷ تا ۱۰۸ میلیون تومان را در بازار خودرو تجربه می کرد، حالا به محدوده قیمتی ۱۰۰ تا ۱۰۲ میلیون تومان آمده و برخی کارشناسان خودرو می گویند که احتمالا در روزهای آتی قیمت این خودروی اقتصادی به کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان می رسد.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.