زمان قرعه کشی پیش فروش تارا مشخص شد

ایران خودرو تارا
قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو تارا

زمان برگزاری قرعه کشی پیش فروش خودرو تارا جدیدترین محصول شرکت ایران خودرو مشخص شد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از ایکوپرس، قرعه‌کشی پیش فروش «تارا» جدیدترین محصول ایران خودرو، با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی ساعت ۱۰ صبح فردا برگزار می‌شود. 

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

گفتنی است، موعد تحویل این محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. همچنین این خودرو در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود.

با توجه به بخشنامه فروش تارا دنده ای، این خودرو با پیش پرداخت ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت نام خواهد شد. همچنین برای ثبت نام تارا اتوماتیک نیز به پیش پرداخت ۱۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نیاز است. بر اساس بخشنامه موجود، ایران خودرو سود مشارکت و انصرافی را برای مشتریان تارا در نظر نگرفته است.

حتماً بخوانید: امکانات ایران خودرو تارا دنده ای کم شد

ایران خودرو تارا در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک به بازار می آید و قرار است تا در هفته جاری قرعه کشی پیش فروش این خودرو انجام شود. تارا به پیشرانه EC5 یا همان TU5 پلاس مجهز است و ۱۱۰ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می کند. در شرایط فعلی، ابتدا نسخه دنده ای تارا به بازار می آید. نمونه اتوماتیک این خودرو از نظر سطح امکانات در جایگاه بهتری قرار دارد. اما تا به این لحظه امکانات نسخه دنده ای به قطعیت نزدیک شده است. تارا دنده ای به دو کیسه هوا، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی، تریم داخلی پارچه، فرمان کمکی برقی، رینگ فولادی، سنسور باد لاستیک، ترمزهای دیسکی، چراغ روشنایی روز، کروز کنترل، تهویه الکتریکی دستی و… مجهز است.

نمونه اتوماتیک تارا که در هفته قرعه کشی پیش فروش آن هم انجام می شود، به چهار کیسه هوا، سانروف، تریم داخلی چرم و پارچه، زیرآرنجی جلو، سنسور نور و باران، آینه های تاشو برقی، صندلی های جلوی برقی و… تجهیز شده است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.