رکورد شکنی چینی تازه وارد

رکورد شکنی چینی تازه وارد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

شرکت خودروسازی لینک‌اند‌کو، چندملیتی و تازه‌کار محسوب می‌شود؛ اما به لطف بازاریابی قوی توانسته است بالاترین میزان پیش‌فروش در تاریخ خودروسازی جهان را با مدل ۰۱ به دست آورد.
شرکت Lynk & Co که یکی از زیرمجموعه‌های Geely است که یک سالی است که از افتتاح آن می‌گذرد و محصول با کیفیتی را به بازار عرضه می کند. این شرکت هم، همانند ولوو یکی از زیرمجموعه های جیلی است که از تکنولوژی ولوو در ساخت خودروهایش استفاده می کند که خط تولید آن‌ها در چین قرار دارد. شرکت Lynk & Co خود را یک خودروساز نمی‌داند، بلکه افتخار آن تولید خودروهایی است که قابلیت اتصال به یکدیگر دارند و این شرکت سرویس حمل و نقل قابل اشتراک را راه‌اندازی کرد و به تازگی رکورد سرعت فروش را در جهان شکست.

رکورد شکنی چینی تازه وارد

به گزارش خودرونویس، شرکت Lynk & Co موفق شد که تنها در زمان ۱۳۷ ثانیه، تعداد شش هزار دستگاه SUV مدل ۰۱ خود را به فروش برساند. این رکورد، پس از آغاز پیش فروش آنلاین این محصول در سایت Lynk & Co در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال ثبت شده است. مدیران این شرکت انتظار داشتند که فروش این تعداد محصول، حدود سه روز زمان ببرد، ولی در صورتی که در کمتر از سه دقیقه، تمام شش هزار خودروی خود را به فروش رساندند.

رکورد شکنی چینی تازه وارد

این موضوع پیش‌بینی می‌‌شد که مدل SUV 01 این شرکت فروش خوبی را تجربه کند، اما اصلا انتظار نمی‌رفت که این شرکت قادر باشد تا در کمتر از سه دقیقه، تعداد شش هزار دستگاه خودروی خود را از طریق آنلاین پیش‌فروش کند. جای تعجبی ندارد که Lynk & Co از این محبوبیت استفاده کند و در ۱۵۰ فروشگاه بزرگ در سراسر چین غرفه‌هایی برای معرفی محصولات خود ایجاد کند.

رکورد شکنی چینی تازه وارد

قیمت مدل پایه این خودرو ۲۴ هزار دلار است و برای مجهز‌ترین مدل SUV 01 این شرکت، باید کمی بیش‌تر از ۳۰ هزار دلار پرداخت کنید. مهم‌تر از همه این‌ها، این خودرو به یک کلید اشتراک گذاری دیجیتال مجهز است ک به راننده این امکان را می‌دهد که خودروی خود را به افرادی که به صورت فوری نیاز به یک خودرو دارند، اجاره دهد.

رکورد شکنی چینی تازه وارد

در حال حاضر ۰۱ Lynk & Co از پیشرانه بنزینی ولوو بهره می‌برد. این شرکت قصد دارد تا این خودرو را با پیشرانه الکتریکی نیز به بازارهای جهانی عرضه کند. مدل‌های الکتریکی آینده این شرکت، از امکانات رفاهی و اشتراکی بالاتری در مقایسه با مدل‌های فعلی برخوردار هستند که قیمت پایه آن نیز نسبت به مدل‌های فعلی بالاتر است.
پیکره اصلی شرکت Lynk & Co را سیستم‌های تکنولوژی اتصال و اشتراک‌گذاری خودرو تشکیل می‌دهند. ایجاد همچنین کسب‌ و کاری، یک فعالیت پر ریسک است، ولی چنانچه تقاضای مردم را برآورده کند، شانس موفقیت زیادی دارد و به یک کسب و کار با درآمدزایی بالا تبدیل می‌شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.