رکورد بزرگ ترین گردهمایی فورد موستانگ در بلژیک شکسته شد

گردهمایی فورد موستانگ
به تازگی در مسیر تست شرکت «فورد» در بلژیک، ۱۳۲۶ دستگاه خودروی «فورد موستانگ» گرد هم آمدند تا رکورد جدیدی ثبت کنند. به منظور ثبت رکورد رسمی برای بزرگ ترین گردهمایی خودروی فورد موستانگ باید کاروانی با فاصله کم تر از ۲۰ متر بین هر دو خودرو ایجاد می شد. رکورد پیشین همایش فورد موستانگ، در تاریخ ۳ دسامبر ۲۰۱۷ در تولوکا مکزیک با ۹۶۰ خودرو رقم خورد.
گردهمایی فورد موستانگ
در این مراسم، هواپیمای P51 موستانگ که فورد نام خودروی اسپرت خود را از آن گرفته است، بر فراز آسمان ها به پرواز درآمد. ارتباط جالبی هم میان فورد و کشور بلژیک وجود دارد که بیش ترین میزان فروش موستانگ در قاره اروپا را در اختیار دارد. در نیمه اول سال ۲۰۱۹، تعداد ۵۵۰۰ دستگاه فورد موستانگ در قاره اروپا فروخته شده که نسبت به سال گذشته، ۳٫۷ درصد افزایش یافته است.
گردهمایی فورد موستانگ
همایش بی نظیر فورد موستانگ در جاده تست Lommel در بلژیک برگزار شد؛ جایی که شرکت فورد مراحل استانداردسازی و آزمایش خودروهای مخصوص بازار اروپای خود را انجام می دهد. کارخانه تأسیس شده در این منطقه دارای ۳.۲۲ کیلومترمربع مساحت است. پیست آزمایشی فورد در بلژیک نیز ۸۰ کیلومتر مسافت دارد.
گردهمایی فورد موستانگ
به منظور برگزاری شایسته این مراسم، بیش از ۱۰۰ کارمند فورد وظیفه کنترل و حفاظت خودروها را برعهده داشتند. شرکت فورد محصولات خود را در ۲۰ کشور اروپایی می فروشد که شامل اتریش، بلژیک، بریتانیا، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسپانیا، رومانی، سوئد و سوییس می شود.
گردهمایی فورد موستانگ
در بریتانیا، قیمت موستانگ ۲.۳ لیتری اکوبوست از ۴۶,۵۶۳ دلار آغاز می شود درحالی که مدل GT V8 و بولیت، به ترتیب ۵۲,۸۹۵ دلار و ۵۹,۵۶۷ دلار قیمت دارند.
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.