رنو کولئوس فیس لیفت شکار شد

رنو کولئوس فیس لیفت شکار شد
شرکت “رنو” اکنون در بازار اروپا یکی از کامل ترین سبد محصولات در بازار خودروهای شاسی بلند را در اختیار دارد. هر دو مدل “کپچر” (capture) و “کجار” (Kadjar) از پر فروش ترین شاسی بلندهای اروپا هستند، اما نمونه “کولئوس” به عنوان پرچم دار رنو هنوز نتوانسته به فهرست شاسی بلندهای پر فروش راه پیدا کند.

مدیران 777 مدیران 777

رنو کولئوس فیس لیفت شکار شد
به همین منظور، اکنون شرکت رنو مشغول تست نسخه فیس لیفت از کولئوس است. به تازگی رنو کولئوس فیس لیفت با اندک پوشش مخصوص روی بدنه، شکار شده است. بنا بر عکس های جاسوسی به دست آمده، بیش ترین تغییرها در قسمت جلوی خودرو انجام خواهد گرفت و به احتمال زیاد شکل جلوپنجره، چراغ ها و سپر جلو تغییر خواهد یافت.
رنو کولئوس فیس لیفت شکار شد
همین موضوع در قسمت عقب خودرو هم دیده می شود و پوشش مخصوص روی چراغ های جدید و سپر خودرو دیده می شود. به نظر می رسد ظاهر دیفیوزر زیر سپر نیز تغییر کرده است. به طرز جالبی اگزوزها در حالت یکپارچه با سپر نصب نشده اند، که این موضوع می تواند دلیلی بر طراحی جدید اگزوزها باشد.
رنو کولئوس فیس لیفت شکار شد
از آن جایی که نسخه فیس لیفت شده برادر کوچک تر کولئوس یعنی کجار از صفحه نمایش بزرگ تر بهره می برد، به احتمال زیاد در کولئوس فیس لیفت هم از نمایش گر بزرگ تر استفاده خواهد شد. همچنین سیستم های ایمنی و فن آوری های کمک راننده بیش تری در کولئوس فیس لیفت نصب خواهد شد.
رنو کولئوس فیس لیفت شکار شد
تاکنون هیچ اطلاعاتی از سوی رنو تایید نشده است، اما شایعات خبر از آن می دهند که گویا پیشرانه های جدیدی برای کولئوس در نظر گرفته خواهد شد که پیشرانه ۱٫۳ لیتری توربو ساخته شده با همکاری “دایملر” را نیز شامل می شود. نمونه های کنونی کولئوس در بازار اروپا با پیشرانه ۲ لیتری توربو دیزل با ۱۷۳ اسب بخار قدرت در دو نسخه دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل با جعبه دنده CVT X-tronic عرضه می شوند.


با این وجود اگر خبری از پیشرانه جدید نباشد، پیشرانه های کنونی رنو کولئوس برای کسب اعتبار در تست های آلایندگی، به روز رسانی خواهند شد. رنو به احتمال زیاد نمونه فیس لیفت کجار را در نمایشگاه پاریس در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد، بنابراین می توان انتظار داشت نسخه فیس لیفت رنو کولئوس در نمایشگاه ژنو سال آینده رونمایی شود. افزون بر این شرکت رنو به تازگی نمونه فیس لیفت شده کولئوس برای بازار چین را در نمایشگاه شانگهای معرفی کرده است.
پایگاه خبری اسب بخار
منابع: Motor1، Carscoops

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.