رنو کوئید فیس لیفت معرفی شد

رنو کوئید فیس لیفت
چهار سال پس از معرفی «رنو کوئید» در هند، اکنون این خودرو نخستین فیس لیفت چشم گیر خود را تجربه کرده است. همان طور که انتظار می رفت، نسخه فیس لیفت نیز در هند معرفی شده است و از طراحی بر پایه کراس اوور الکتریکی K-ZE مخصوص بازار چین بهره می برد. در نمای جلو، چراغ های روشنایی روز در کنار جلوپنجره و چراغ های اصلی در قاب پنج گوشه زیر سپر قرار گرفته اند.
رنو کوئید فیس لیفت
از دیگر تغییرات چهره خودرو می توان به جلوپنجره جدید با پره های افقی، سپر به روزرسانی شده به همراه چراغ راهنما در قسمت زیرین و لامپ های LED جدید اشاره کرد. مدل بالارده کلایمبر (Climber) از پوشش محافظ زیر سپر، باربند، رینگ های ۱۴ اینچی آلومینیومی و رگه های نارنجی روی بدنه بهره می برد. فاصله با سطح زمین نیز در ۱۸۴ میلی متر بدون تغییر باقی مانده است. درون کابین، رنو کوئید جدید از نمایشگر ۸ اینچی سیستم سرگرمی و پشت آمپر دیجیتالی متعلق به رنو ترایبر بهره می برد.
رنو کوئید فیس لیفت
از ویژگی های سیستم سرگرمی نیز می توان به اندروید اتو، اپل کارپلی، ویدیو پلی بک و شناسایی صدا به همراه دوربین پارک عقب اشاره کرد. طراحی فرمان خودرو تغییر یافته و در مدل های با جعبه دنده اتوماتیک، از دسته دنده دایره ای شکل استفاده شده است. پوشش صندلی ها و رودری ها نیز به روزرسانی شده است.
رنو کوئید فیس لیفت
در بحث فنی، رنو کوئید از پیشرانه ۳ سیلندر ۸۰۰ سی سی با ۵۳ اسب بخار قدرت و پیشرانه یک لیتری با ۶۷ اسب بخار قدرت بهره می برد. مدل ۰٫۸ لیتری تنها با جعبه دنده ۵ دنده دستی عرضه می شود، درحالی که برای مدل قدرتمندتر، جعبه دنده ۵ دنده اتوماتیک نیز قابل سفارش است. قیمت خودرو در هند از ۲۸۳ هزار روپیه معادل ۴۰۰۰ هزار دلار آغاز می شود.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.