رنو مگان فیس لیفت شکار شد

رنو مگان فیس لیفت شکار شد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

چندی پیش عکس های جاسوسی جدیدی از پرچم دار سری “مگان” منتشر شد. “رنو” مشغول توسعه مدل مگان RS تروفی است تا این خودرو را به عنوان پرچم دار سری مگان معرفی کند، اما عکس های جاسوسی جدید نشان می دهد تروفی RS تنها نمونه از مگان نیست که رنو مشغول تست و بررسی آن است. خودروی شکار شده که ظاهر جذابی هم دارد، به عنوان نسخه به روز شده از هاچ بک مگان معمولی عرضه خواهد شد.

رنو مگان فیس لیفت شکار شد
اگر کمی با دقت به عکس ها نگاه کنید، متوجه خروجی عجیب اگزوز در قسمت زیرین سپر خواهید شد. به نظر می رسد رنو برای خودروی تست یک منبع اگزوز ساده در نظر گرفته است. با این وجود یک لوله سبز رنگ در سوی دیگر سپر دیده می شود که کاربرد آن مشخص نیست.
رنو مگان فیس لیفت شکار شد
همچنین در قسمت زیرین درِ سرنشین عقب یک ساختار مخصوص دیده می شود که به نظر می رسد سنسورهای مختلف را در خود جای داده است. از آن جایی که استفاده از این تنظیمات اگزوز، گمانه زنی ها را بالا می برد، می توان حدس زد رنو در پی معرفی نمونه هیبریدی از مگان فیس لیفت است، اما هیچ چیز مشخص نیست.
رنو مگان فیس لیفت شکار شد
با توجه به این که رقیب های رنو از جمله “فورد” و “فولکس واگن” در کلاس مگان، خودروهای الکتریکی جدیدی را معرفی
کرده اند، عجیب نخواهد بود اگر رنو هم نمونه پلاگین هیبریدی مگان را به بازار عرضه کند. افزون بر تغییرهای زیر کاپوت، رنو مگان فیس لیفت از طراحی جدیدی در قسمت سپر و جلوپنجره بهره خواهد برد.
رنو مگان فیس لیفت شکار شد
در قسمت پشتی تغییرهای انجام گرفته زیاد چشم گیر نیستند و تنها چراغ ها ظاهر جدیدی به خود گرفته اند. با دقت بیش تر به عکس های منتشر شده می بینیم که در کابین خودرو نیز از پوشش مخصوص استفاده شده، بنابراین می توان انتظار داشت تغییرهایی در قسمت کابین به وجود آمده باشد. با درک این مطلب، می توان سیستم سرگرمی جدید با صفحه نمایش بزرگ تر و قابلیت اتصال به نرم افزار R-Link را انتظار داشت.
رنو مگان فیس لیفت شکار شد
با توجه به حجم پوشش مخصوص در بدنه خودرو، احتمال معرفی رنو مگان فیس لیفت در نمایشگاه فرانکفورت در فصل پاییز چندان دور از ذهن نیست. حتا امکان معرفی این خودرو در نمایشگاه ژنو در ماه مارس نیز وجود دارد.
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.