رندر جدید از سورنتو ۲۰۲۰

سورنتو 2020
تاکنون تصاویر جاسوسی و ویدیوهای زیادی از نسل بعدی «کیا سورنتو» در فضای وب منتشر شده است. اکنون رندری جدید از چهره احتمالی این خودرو بیرون آمده است که خلاف تصاویر جاسوسی، خبری از برچسب های استتاری بر روی آن دیده نمی شود.
استایل کلی بدنه دست نخورده باقی مانده است. اما در جلو و عقب، تغییرات بسیاری دیده می شود. جلوپنجره با زاویه های تندتری از نو طراحی شده است. یعنی حداقل نسبت به جلوپنجره کنونی با خطوط منحنی، تیزتر است. همچنین اکنون این جلوپنجره به شکل بهتری با چراغ ها ادغام می شود. ورودی های روی سپر کوچک تر شده اند.
در نمای عقب، به نظر می رسد که کیا قصد دارد به تقلید از تلوراید، از چراغ هایی عمودی استفاده کند که به شکل آبشاری رو به پایین می آیند. اگزوزها درون سپر فیت شده اند. درِ پنجم هم با خطوط و زاویه های بیش تری نسبت به قبل طراحی شده است. مقایسه تصاویر جاسوسی سورنتو جدید با سورنتوهای موجود در خیابان، نشان می دهد که مدل بعدی این خودرو در ابعاد، بسیار نزدیک به نسل کنونی خواهد بود. البته به نظر می رسد که اوورهنگ عقب (فاصله لبه سپر تا چرخ) اندکی کوتاه تر شده است. بنابراین احتمالاً این کراس اوور از ویل بیس (فاصله محوری) بلندتری برخوردار خواهد بود.
هنوز مشخص نیست که کیا برای نیروی محرک نسل جدید سورنتو، چه تصمیمی در سر دارد. نسل کنونی با دو موتور ۳٫۳ لیتری ۶ سیلندر و ۲٫۴ لیتری ۴ سیلندر عرضه می شود که به ترتیب، ۲۹۰ و ۱۸۵ اسب بخار قدرت تولید می کنند. حدس و گمان هایی وجود دارد که خبر از نصب پیشرانه هیبرید یا پلاگین هیبرید بر روی نسل جدید سورنتو می دهند. تا این لحظه، نه هیچ عکس و نه حتا رندری از کابین سورنتو جدید به بیرون درز نکرده است. با فرض این که اپتیمای جدید، آغازگر فصلی تازه برای کیا در طراحی داخلی باشد، برای سورنتو جدید هم پیش بینی می کنیم که با یک نمایشگر دیجیتالی بزرگ و سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی پیشرفته طرف هستیم.
پس از یک به روزرسانی برای مدل های ۲۰۱۹ سورنتو، انتظار مشاهده تغییرات بزرگ را می توان در مدل ۲۰۲۰ آن داشت. خودرویی که از سال ۲۰۲۱ برای فروش در بازار ایالات متحد آمریکا و بسیاری از کشورها، آماده می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.