رندر جدید از رنو لوگان ۲۰۲۱

رنو لوگان 2021

خبر رسیده که «داچیا» به تازگی درحال توسعه نسل کاملاً جدید «لوگان» و «ساندرو» است. پیش تر، نمونه های پرتوتایپ این خودروها درحال تست، در مناطق مختلف اروپا، شکار عکاسان و جاسوسان صنعتی شده اند.

مدیران 777 مدیران 777

با این حال، بازار هدف اصلی لوگان و ساندرو مناطقی همچون برزیل، روسیه و غرب آسیا هستند. البته هنوز کشورهای بسیاری در جهان وجود دارند که حتا نام داچیا هم به گوش آن ها نخورده است! چراکه رنو محصولات این شرکت را تحت برند خود در بسیاری از بازارها می فروشد! در واقع پلت فرم همان است، اما تحت نام ها و برندهای گوناگون. لوگان تحت هر نام و نشانی که باشد یک آرمان و هدف دارد: سادگی و کاربردپذیری.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

لوگان پیش از این، بیشتر با پیشرانه ۱٫۶ لیتری بنزینی شناسایی می شد. هرچند در سال های اخیر پیشرانه های کم مصرف تری هم به سبد سوختی آن اضافه شده اند، اما لوگان ۲۰۲۱ اولین لوگانی خواهد بود که در نسخه هیبریدی هم عرضه می شود. البته احتمالاً مدل های هیبریدی به بازار روسیه نمی روند، چرا که این کشور عضو اتحادیه اروپا نیست و با توجه به اقلیم و شرایط خاصی که دارد، مردم آن جا موتورهای حجیم تر و تنفس طبیعی را به پیشرانه های ۳ سیلندر توربو ترجیح می دهند.

رنو لوگان 2021

هنوز کسی نمی داند لوگان جدید چه شکلی می شود! اما گرافیست های وب سایت روسی “Kolesa” دست به کار شده اند و اولین رندرهای خیالی خود از نسل جدید لوگان را طراحی کرده اند. همان طور که احتمالاً شنیده اید، لوگان جدید قرار است هیچ ارتباطی با نسل های قبل از خود نداشته باشد. این بار لوگان با سقفی انحنا دار، چراغ هایی باریک در جلو و چراغ های LED در عقب به بازار می آید. اگر کسی به ما بگوید این بار قرار است لوگان خواهرخوانده مگان شود تعجب نمی کنیم!

می توان پیش بینی کرد نسل سوم لوگان بازار اشکودا را شدیداً به هم می ریزد. با توجه به قوانین زیست محیطی جدید وضع شده در اروپا، به نظر می رسد این خودرو در وهله اول با پیشرانه ۱٫۰ لیتری بنزینی به بازار بیاید و در نهایت، پیشرانه ۱٫۳ لیتری هم برای آن در دسترس قرار گیرد. حال شما چه فکر می کنید؟ آیا لوگان جدید به زیبایی همین رندر است؟ یا همچنان سبک طراحی اقتصادی گذشته را در پیش می گیرد؟

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.