رندری خاص از ب ام و سری ۴ جدید با پوزه E46!

ب ام و سری 4

کم تر کسی پیدا می شود که پس از رونمایی رسمی «ب ام و» از نسل جدید سری ۴ شوکه نشده باشد. به خصوص با وجود آن جلوپنجره غول آسا و زشت!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

ما فرض می کنیم که شما همه آن چه باید درباره سری ۴ جدید بدانید را می دانید. نمی خواهیم چابلوسی ب ام و را بکنیم، اما ای کاش می شد به دوران خوش سری ۳ اتاق E46 بازمی گشتیم!

اما جای شکرش باقی است که ما در این دوران، نرم افزارهای ویرایش عکس را داریم! این روزها می توان به سادگی بدنه یک بیمر جدید، همچون نسل نو سری ۴ کوپه (G22)، را با پوزه مدل دوست داشتنی E46 ترکیب کرد! این موضوع نه تنها به کسی برنمی خورد، بلکه استقبال بسیاری از افراد را هم در پی دارد. E46 نسلی از سری ۳ بود که از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۶ به تولید رسید. اما می پرسید چرا زمانی تا این حد طولانی؟ خب باید بگوییم زیرا E46 واقعاً اتومبیلی بی نقص بود!

در این جا یک پرسش اساسی شکل می گیرد، این که آیا واقعاً نسل جدید سری ۴ ظاهر ناپسندی دارد یا این که طراحی E46 بیش از اندازه خوب و بدون ایراد بوده است. قطعاً نمی توان محبوبیت E46 را در بین هواداران ب ام و انکار کرد. اما واقعیت این است که در مقایسه با بسیاری از طرح های امروزی، دیگر کسل کننده و حوصله سر بر به نظر می آید. اما آیا واقعاً روزی می رسد که ما بتوانیم به جلوپنجره های بزرگ و جدید ب ام و عادت کنیم؟ برخی کامنت ها که برای این رندر نوشته شده، گفته اند که اگر به جای E46 از پوزه E92 در نمای جلو استفاده می شد، شاید نتیجه کار قابل قبول تر بود. چه بسا که ما قبلاً هم چنین طرح هایی را دیده بودیم.

برای آن دسته از کسانی که طراحی های کنونی ب ام و و به ویژه سری ۴ جدید را نمی پسندند، باید بگوییم که اخبار خوبی داریم. ب ام و گفته است جلوپنجره غول آسای دوتایی فعلاً فقط برای سری ۴ طراحی شده است. در واقع خودروساز باواریایی می خواهد برای هریک از محصولاتش، هویتی مستقل تعریف کند. جلوپنجره های بزرگ هم احتمالاً فقط به کوپه های اسپرت این شرکت اختصاص خواهند داشت. با این حساب، احتمالاً شایعه های شنیده شده درباره نصب این جلوپنجره بر روی M3 جدید هم کذب به نظر می رسند.

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.