رقابت مک‌لارن S570 با سه آلمانی قلدر در خط مستقیم + ویدیو

رقابت مک‌لارن S570 با سه آلمانی قلدر در خط مستقیم + ویدیو
دوشنبه است و برای آغاز یک هفته کاری راه بهتری به جز یک مسابقه درگ بین چند سوپر اسپرت وجود ندارد. دوستان ما در” CarWow ” گروهی متشکل از چند خودروی دو سرنشین اغوا کننده را ترتیب داده اند که در این میان یک بریتانیایی به جنگ سه آلمانی خواهد رفت. البته هنگامی که این تک بریتانیایی یک مک‌لارن S570 باشد، اقلیت بودن چندان اهمیتی نخواهد داشت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بیایید نگاهی به تمام این شرکت کنندگان بیاندازیم. این جدال، جدال بین کروک هاست و شما با یکی از شرکت کنندگان یعنی مک‌لارن S570 آشنا شده اید که باید چالش دشواری را در مقابل این رقیب ها داشته باشد: آئودی R8 Spyder V10 و Mercedes-AMG GT C و BMW i8 Roadster.
رقابت مک‌لارن S570 با سه آلمانی قلدر در خط مستقیم + ویدیو
نکته آشکار در این مسابقه این است که i8 عجیب ترین خودروی گروه است، نه تنها به دلیل هیبرید بودن اش، بلکه به این دلیل که در میان این همه خودروی پر قدرت، کم ترین میزان قدرت خروجی را داراست؛ قدرت ترکیبی معادل با ۳۶۹ اسب بخار. برای مقایسه باید بگوییم که تمام اعضای این گروه قدرتی فراتر از ۵۰۰ اسب بخار در اختیار دارند و بعضی شاید خیلی بیش تر از این مقدار! به عبارت دیگر شاید اوضاع خیلی بر وفق مراد ب ام و نباشد.
به هر حال، اتفاق های درون مسابقه همیشه آن گونه که فکر می کنید پیش نخواهد رفت. به غیر از مسابقه سرعت، شرکت کنندگان در مرحله اول باید سقف خودرو را بخوابانند. اما بیایید روراست باشیم، آیا خریداران این گونه خودروها به این که سقف خودروی شان با چه سرعتی پایین می آید اهمیت می دهند؟
خوشبختانه این تنها مسابقه این ویدیوی ۸ دقیقه ای نیست و این خودروها، هم در حالت سکون و هم هنگام حرکت با هم مسابقه خواهند داد.
همه ما می دانیم که وقتی سخن از مسابقه درگ به میان می آید مک‌لارن S 720 یک قدرت واقعی است اما آیا ۵۷۰S هم می تواند؟
مانند همیشه می گذاریم خود ویدیو نتیجه را اعلام کند.

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.