درگ هنسی تاهو تقویت شده با فورد موستانگ GT کمپانی + ویدیو

درگ هنسی تاهو تقویت شده با فورد موستانگ GT کمپانی
بروبچه های ” هنسی ” مسابقات درگ مرسومی را ترتیب نمی دهند، اما راستش این یکی آن قدر هم عجیب و غریب نیست. در این سال ها، خودروهای پیکاپ و SUV بسیار سریع تر از گذشته شده اند، حتا در مدل های نه چندان سرعت محور. یک شورولت تاهوی RST به خودی خود ۴۲۰ اسب بخار قدرت تولید می کند و می تواند در مدت زمانی زیر ۶ ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد.

مدیران 777 مدیران 777

در عین حال فورد موستانگ GT با وزن ۱.۶۸۰ کیلوگرمی اش قدرتی ۴۶۰ اسب بخاری در دست دارد. این خودروی Poni به طور قابل توجه ای سبک تر است و در شرایط ایده آل می تواند سرعت صد کیلومتر را در کم تر از ۴ ثانیه به ثبت برساند.
برای این نبرد، فورد موستانگ GT مدل بدون تغییر تولید شده توسط کمپانی است، اما برای تاهو شرایط این گونه نیست. در حقیقت این خودرو با کیت HPE650 هنسی به روز شده است که قدرت شورولت تاهو را تا ۶۵۰ اسب بخار بالا می برد. این ارتقا با چند ترفند در موتور و یک سوپرشارژر بسیار بزرگ عملی شده است.
این کیت شرکت هنسی با وارانتی سه ساله یا ۶۰.۰۰۰ کیلومتری همراه است اما این مسائل برای شما چندان جالب نیست. شما به دنبال این هستید که ببینید این شاسی بلند قلدر چه طور این موستانگ عضلانی را درهم خواهد کوبید. این رویداد در قلمروی کمپانی هنسی در ایالت تگزاس برگزار شده که پیست مخصوص مسابقه نیست. به عبارت دیگر چنین برخوردی در زندگی روزمره نیز اتفاق می افتد. این نبرد از آن چه تصور می کنید شانه به شانه تر به پایان خواهد رسید.
درست است که شورولت تاهو تقویت شده، ۲۰۰ اسب بخار بیش تر در اختیار دارد اما در عین حال ۱۰۰۰ کیلوگرم نیز سنگین تر است و ویژگی های آیرودینامیکی اش با دایناسوری که جعبه ای بر پشت دارد، برابری می کند. در ابتدای خط شروع موستانگ جهش خوبی دارد اما نتیجه نهایی را به عهده ویدیو خواهیم گذاشت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

سیاوش مرادی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.