جک S7 به کرمان موتور آمد

جک S7 به کرمان موتور آمد
یکی از مخاطبان اسب بخار تصاویری را از انبار کرمان موتور برای ما ارسال کرده که در آن یک دستگاه جک S7 حضور پیدا کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

البته طبق گفته این فرد، تنها یک دستگاه از این کراس اوور به کرمان موتور نیامده و چند دستگاه از این خودرو در شرکت حضور دارند. البته طبق سابقه صنایع خودرو ایران، حضور این خودرو نمی تواند قطعیت عرضه آن را در کشور خبر بدهد. زیرا پیش از جک S7 خودروهایی دیگری هم بوده اند که به کرمان موتور آمده اند و بعد از ارزیابی های مختلف، نتیجه مطلوب برای تولید و عرضه آن ها به بازار حاصل نشده است.
جک S7 خودرویی است که در بازار چین با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۶۱ اسب بخار و گشتاور ۲۵۱ نیوتون متر عرضه می شود و توان آن توسط گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. نسخه ای دیگر از این خودرو به پیشرانه ۲ لیتری توربو ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متر مجهز است که توان آن هم توسط یک گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. کمپانی جک این خودرو را با نشان جدید خود و همچنین به عنوان لوکسترین کراس اوور خود معرفی کرده است. S7 هم به عنوان یکی از محصولات جک به حساب می آید که قابلیت سفارش گذاری آن با پیشرانه توربو وجود دارد.
با توجه به اینکه این روزها شرکت هایی چون مدیران خودرو، خودروسازی کارمانیا، ریگان موتور و… برنامه عرضه کراس اوورهای لوکس و نیمه لوکس چینی را دنبال می کنند، احتمال آن زیاد است که کرمان موتور هم این خودرو را برای رقابت با بی وای دی S7، چری تیگو۷، کوپای ۲۱۰T و… در سال جاری به بازار عرضه کند. بدیهی است در صورت حضور جک S7 در خط تولید کرمان موتور، این خودرو بهایی بیش از ۱۳۰ میلیون تومان را پیدا می کند.


گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.