تیبا صندوقدار پلاس وارد بازار شد + تصاویر

سایپا تیبا پلاس

چند وقتی است که تحویل «تیبا صندوقدار پلاس» از جانب سایپا آغاز شده و این سدان اقتصادی آپشنال پا به جاده های کشور گذاشته است. در حال حاضر تیبا پلاس با قیمتی فراتر از تیبا صندوقدار SX در بازار آزار به فروش می رسد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ از سال گذشته گروه خودروسازی سایپا پیش فروش نسخه های آپشنال تیبا صندوقدار و تیبا ۲ را آغاز کرد. حالا شاهد هستیم که بعد از چند ماه نسخه آپشنال تیبا صندوقدار به بازار آمده و با سطح امکاناتی بیشتر از تیبا SX به دست خریداران رسیده است.

مدیران 777 مدیران 777

سایپا تیبا صندوقدار پلاس به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۸ سوپاپ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۵ سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت به چرخ های جلو را دارد. تیبا پلاس در بحث امکانات رفاهی و برخی اجزای ظاهری نسبت به مدل SX بهبود پیدا کرده است. تغییرات اعمال شده برای تبدیل تیبا SX به تیبا پلاس به شرح زیر است:

۱- آینه های جانبی برقی مشابه به ساینا و کوییک

۲- شیشه های عقب برقی

۳- جلو پنجره کرومی

۴- قاب چراغ پلاک عقب کرومی

۵- صندلی های چرم مصنوعی

۶- سنسور پارک و دوربین عقب

۷- نمایشگر لمسی

۸- برچسب Tiba Plus بر روی درب های جلو

۹- بلوتوث

۱۰- دیفیوزر و زیرسپرهای جدید

۱۱- سیستم ضد سرقت جدید

۱۲- کف پایی و کفی صندوق چرم مصنوعی

۱۳- شیشه های دودی عقب

در حال حاضر تحویل تیبا صندوقدار پلاس به مشتریان آغاز شده است. این خودرو در شرایط فعلی بازار، قیمتی در بازه ۹۵ تا ۹۹ میلیون تومان را به خود اختصاص داده و فعلا به صورت محدود خرید و فروش می شود.

تفاوت تیبا پلاس با تیبای معمولی (SX) چیست؟

شیشه ها و آینه های برقی، نمایشگر لمسی، سنسور پارک و دوربین عقب، صندلی های چرم مصنوعی، سیستم ضد سرقت جدید، جلو پنجره کرومی، قاب چراغ پلاک عقب کرومی، زیر سپرهای جدید، کف پایی و کفی صندوق چرم مصنوعی، آینه های جانبی مشابه به کوییک و ساینا، بلوتوث و شیشه های عقب دودی از جمله امکاناتی است که در تیبا پلاس وجود دارد و در تیبا SX به صورت کامل دیده نمی شود.

مشخصات فنی تیبا پلاس چیست؟

سایپا تیبا صندوقدار پلاس به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۸ سوپاپ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۵ سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت به چرخ های جلو را دارد.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.